Uppkörning i katrineholm på tisdag

Öppet forum, ingen registrering
17:17
Länka

😄 ska absolut tänka på det. Jag använder mig av motor broms och hoppar över växlar så ofta jag bara kan. Men ska ha det i baktanken,liksom avstånd ,högerregeln,regelbundet titta i spegla samt döda vinken. 😊

15:53
Länka

Till mee!

Hur gick det idag på uppkörningen?

19:32
Länka

Jag klarade körkortet 😄

22:09
Länka

Grattis!!

Fasiken vad roligt.

Vem fick du som inspektör?

Vart fick du köra?

Grattis igen!!!

05:25
Länka

Jag fick köra mot Värmbol och ut på landsväg. Fick fickparkera sen var det klart 😊

08:38
Länka

Vart utgick ni ifrån? Hade för mig att man både startade och avslutade i Värmbol 😄

Fick du bara köra landsväg och fickparkera, inget backa runt hörn? 😊

Måste ha varit en väldigt generös inspektör 😂

16:30
Länka

😊 jag startade vid Värmbol och sen blev det en tur på en kurvig landsväg. Kom ut innan duveholm. Fick sen köra förbi backavallen. Backa in på parkering sen tillbaka igen 😊

17:23
Länka

Vilken soft uppkörning 😊

Men jag sa ju att det inte var nått att noja sig för 😄

Jag tycker körprovet var lättare än teoriprovet, inte för att nått var speciellt svårt.

Men om man måste välja nått av det 😊

Då är det bara att skaffa bil och ut och åka nu då 😄

19:48
Länka

😄 bilen är införskaffad. Har kört runt som en galning nu. När man väl har fått kortet så kör man bil som man inte har gjort annat 😊 . Ja uppkörningen var riktigt bra,tyckte varken det eller teoriprovet var vidare svårt. Kör du också runt här i krokarna

23:14
Länka

Känner igen det där, jag har kört bil varje dag sedan jag fick mitt körkort, tycker det är as roligt att köra bil 😄

Jajamensan jag finns i krokarna då jag är boende i Vingåker, så visst blir det några vänder till Katrineholm i månaden 😊

Öppet forum, ingen registrering