Start > Körkortsforum > Uppkörning i katrineholm på ti…

Uppkörning i katrineholm på tisdag

mee 2016-05-01 17:17 ! Citera #
:D ska absolut tänka på det. Jag använder mig av motor broms och hoppar över växlar så ofta jag bara kan. Men ska ha det i baktanken,liksom avstånd ,högerregeln,regelbundet titta i spegla samt döda vinken. :)
Micke 2016-05-03 15:53 ! Citera #
Till mee!

Hur gick det idag på uppkörningen?
mee 2016-05-03 19:32 ! Citera #
Jag klarade körkortet :D
Micke 2016-05-03 22:09 ! Citera #
Grattis!!
Fasiken vad roligt.
Vem fick du som inspektör?
Vart fick du köra?

Grattis igen!!!
mee 2016-05-04 05:25 ! Citera #
Jag fick köra mot Värmbol och ut på landsväg. Fick fickparkera sen var det klart :)
Micke 2016-05-04 08:38 ! Citera #
Vart utgick ni ifrån? Hade för mig att man både startade och avslutade i Värmbol :D
Fick du bara köra landsväg och fickparkera, inget backa runt hörn? :)
Måste ha varit en väldigt generös inspektör :lol:
mee 2016-05-04 16:30 ! Citera #
:) jag startade vid Värmbol och sen blev det en tur på en kurvig landsväg. Kom ut innan duveholm. Fick sen köra förbi backavallen. Backa in på parkering sen tillbaka igen :)
Micke 2016-05-04 17:23 ! Citera #
Vilken soft uppkörning :)
Men jag sa ju att det inte var nått att noja sig för :D
Jag tycker körprovet var lättare än teoriprovet, inte för att nått var speciellt svårt.
Men om man måste välja nått av det :)

Då är det bara att skaffa bil och ut och åka nu då :D
mee 2016-05-04 19:48 ! Citera #
:D bilen är införskaffad. Har kört runt som en galning nu. När man väl har fått kortet så kör man bil som man inte har gjort annat :) . Ja uppkörningen var riktigt bra,tyckte varken det eller teoriprovet var vidare svårt. Kör du också runt här i krokarna
Micke 2016-05-04 23:14 ! Citera #
Känner igen det där, jag har kört bil varje dag sedan jag fick mitt körkort, tycker det är as roligt att köra bil :D
Jajamensan jag finns i krokarna då jag är boende i Vingåker, så visst blir det några vänder till Katrineholm i månaden :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest