ska absolut tänka på det. Jag använder mig av motor broms och hoppar över växlar så ofta jag bara kan. Men ska ha det i baktanken,liksom avstånd ,högerregeln,regelbundet titta i spegla samt döda vinken.
Vart utgick ni ifrån? Hade för mig att man både startade och avslutade i Värmbol
Fick du bara köra landsväg och fickparkera, inget backa runt hörn?
Måste ha varit en väldigt generös inspektör
jag startade vid Värmbol och sen blev det en tur på en kurvig landsväg. Kom ut innan duveholm. Fick sen köra förbi backavallen. Backa in på parkering sen tillbaka igen
Vilken soft uppkörning
Men jag sa ju att det inte var nått att noja sig för
Jag tycker körprovet var lättare än teoriprovet, inte för att nått var speciellt svårt.
Men om man måste välja nått av det
Då är det bara att skaffa bil och ut och åka nu då
bilen är införskaffad. Har kört runt som en galning nu. När man väl har fått kortet så kör man bil som man inte har gjort annat . Ja uppkörningen var riktigt bra,tyckte varken det eller teoriprovet var vidare svårt. Kör du också runt här i krokarna
Känner igen det där, jag har kört bil varje dag sedan jag fick mitt körkort, tycker det är as roligt att köra bil
Jajamensan jag finns i krokarna då jag är boende i Vingåker, så visst blir det några vänder till Katrineholm i månaden