Körde upp o farsta idag och efter allt jag hade läst här så var jag jävligt nervös för min uppkörning i farsta. Ångrade 1000gånger att jag inte tog södertälje men det var försent. Jag tog endast 5 körlektioner varav 4 körde jag och den femte behövdes inte enligt trafikläraren. Hade varit och övat i farsta med trafikskolan men ruten jag fick gick vi inte igenom! Damen som jag körde upp med var lite äldre typ 50-55 och världens trevligaste dam. Hon sa redan i början att små misstag gör inte så mycket bara dom inte upprepas allt för ofta och att jag skulle fråga om nånting var oklart.
Min körning var inte direkt perfekt missade döda vinkeln ett två gånger och på motorpåfarten ville en skåpbil inte släppa in mig. Missade en hastighetsskylt men det var 50 och jag körde 40. Hon var världens trevligaste och pratade med mig lungt och så frågade hon vad jag jobbar med hur gammal jag är och så. Vi körde tillbaka mot trafikverket och jag trodde ärligt talat att det var kört men när hon sa ”Du är godkänd” så hade jag lust att skrika och hoppa upp i taket. Så tummen upp för min del för trafikverket i Farsta med världens bästa personal.
Jag bokade annars allting själv och klarade både kunskap och försrprovet på första försöket.
Svarar på frågor om ni undrar nånting!