Tjena!
Tänkte berätta för er hur jag idag klarade kunskapsprovet!
Jag är väldigt lat person som hatar böcker och allt som har med böcker att göra så jag har skjutit på mitt körkort ett bra tag just på grund av kunskapsprovet.
Jag började med att köpa Bonnier trafikskola för 299kr och även fast det var skit tråkigt satt jag en vecka efter jobbet varje dag i cirka 3 timmar och gick igenom hela programmet i lugn och ro. Bonnier är ett fantastiskt bra program och man lär sig mycket. Därefter tog jag tag i boken och läste den 1 Gång för att sedan börja med testerna. Jag försökte inte lära mig allt utantill utan frågorna som jag svarade fel på tänkte jag igenom varför är det som det är och på det sättet så satt det i skallen och jag förstog allting. En annan sak jag gjorde var att jag inte ville stressa mig själv med kunskapsprovet i förväg utan jag loggade in imorse och det fanns en ledig tid för idag så jag bokade och gjorde provet. Mycket mindre stress och bra resultat. Tog mig cirka 14 min att göra provet och jag gick igenom markerade frågor också. Det var mitt sätt