Start > Körkortsforum > Kuggade 6 gånger fyfan

Kuggade 6 gånger fyfan

Gäst 2018-06-18 20:50 ! Citera #
Mary 2018-06-18
Jag fick en sådan prestationsångest varje gång jag skulle köra upp. Fick mitt körkort efter 5 uppkörningen, körde helt felfritt, lugnt och sansat. Det var bra att jag kuggades innan, jag kunde teoretiskt köra bil och trafikregler men hade svårare att omsätta min kunskap i praktiken.
Vi är ju så olika som människor och har olika lätt/ svårt att lära oss nya saker. Jag fick alltid godkänt på teorin, men det finns personer som kuggas på den delen men får godkänt på körprovet. Att någon får sitt körkort efter första uppkörningen kan vara väldigt glädjande för den det gäller men är inte något allmänt förekommande. Ni, som hr kuggats, ge inte upp och fortsätt!! Lycka till!!
”Att någon får sitt körkort efter första uppkörningen kan vara väldigt glädjande för den det gäller men är inte något allmänt förekommande.”

Vad baserar du det på?
pricken 2018-06-18 21:41 ! Citera #
Dom allra flesta klarar sin teori o uppkörning på första gången, så förstår inte vad du baserar din tes på?
Mary 2018-06-18 22:39 ! Citera #
Fråga i er bekantskapskrets i första hand, jag gjorde det. Har frågat på jobbet, har pratat med mina körlärare. Har kollat statistiken på Trafikverket också men den är svårtolkad.
Av någon anledning vågar människor inte erkänna att dem har kuggats, jag vet inte varför är detta ämne så känsligt. Det är en lång och svår process att lära sig bilkörning säkert. Detta är min åsikt.
Sara 2021-02-08 20:41 ! Citera #
Alltså vadå införa en gräns på hur många gånger man får köra upp?
Jag har kuggat 3 uppkörningar men kör hur bra som helst med körskolan. Har aldrif problem när jag kör med min sambo eller körskolan. Jag blir över nervös vid prov & gör små fel som jag kuggar på.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo