Start > Körkortsforum > Någon som har gjort uppkörning…

Någon som har gjort uppkörning i Malung?

Starshine 2016-04-08 18:06 ! Citera #
Hej!

Någon som har gjort förarprovet i Malung?
Hur gick det för dig?
Vart åkte ni, var det mycket landsväg/motorväg eller köra runt i ”centrum”. Vilken typ av bil körde du och var det manuell eller automat?

Många frågor på en gång! :) :D 8-)
Gäst 2016-05-07 11:07 ! Citera #
Jag ska köra upp i Malung om bara några dagar. Jag undrar också hur det går till där uppe. Är dom så där petigt noga? Säkerhetskontroller?
jesse 2016-05-24 19:52 ! Citera #
Jag ska ochså köra upp där. Är jätte nervös men har ingen aning om hur det är och vad det kan bli för uppgifter man får av körläraren :S
micha 2016-05-24 21:49 ! Citera #
Alla vänner jag har i sälen har kört upp där, och säger att det var hur lätt som helst. jag ska köra upp i mora och de klandrar mig för det ha ha. så det ska nog gå bra ska du se!
Gäst 2016-06-12 11:47 ! Citera #
Jag har hört flera säga att det är jättelätt att köra upp i Malung. Jag klarade min i Borlänge för ett halvår sedan.
Starshine 2016-06-12 23:36 ! Citera #
Tack för alla svar! :)
Ni som redan har kört upp hur gick det?
Jag kör upp på tisdag, lite smått nervöst... 8-)
Gäst 2016-06-13 17:29 ! Citera #
Hej Starshine! Du ska alltså köra upp i Malung? Det kan väl ändå i te bli så blodigt? Jag körde upp i Borlänge för ca ett halvår sedan. Det går bra bara man kan ha nerverna under komtroll och göra som man ska???? Tänk på trafiksäkerhet, oskyddade trafikanter, hastighetsanpassning...
Starshine 2016-06-13 20:36 ! Citera #
Haha... tack för sparken i baken, precis vad jag behövde höra och tack för tipsen! :)
Gäst 2016-06-14 10:27 ! Citera #
Jag kommer från Malung och jag tror att det kommer gå galant för er! Det finns ETT trafikljus i hela Malung och bara ett fåtal cirkulationsplatser. Åk gärna dit någon dag innan så att ni hinner åka runt i ”centrum” och på landsvägarna runt omkring om ni har möjlighet, men oavsett tror jag inte att det är något att oroa sig för! :)
Gäst 2016-06-14 12:42 ! Citera #
Det enda ni ska vara uppmärksamma på är korna som kan trippa över gatorna :D

Senaste foruminläggen

Rubrik
9
I dag 19:38
3
I dag 18:02
10
I dag 00:37
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor