Någon som har gjort uppkörning i Malung?
Hej!
Någon som har gjort förarprovet i Malung?
Hur gick det för dig?
Vart åkte ni, var det mycket landsväg/motorväg eller köra runt i ”centrum”. Vilken typ av bil körde du och var det manuell eller automat?
Många frågor på en gång!
Jag ska köra upp i Malung om bara några dagar. Jag undrar också hur det går till där uppe. Är dom så där petigt noga? Säkerhetskontroller?
Jag ska ochså köra upp där. Är jätte nervös men har ingen aning om hur det är och vad det kan bli för uppgifter man får av körläraren :S
Alla vänner jag har i sälen har kört upp där, och säger att det var hur lätt som helst. jag ska köra upp i mora och de klandrar mig för det ha ha. så det ska nog gå bra ska du se!
Jag har hört flera säga att det är jättelätt att köra upp i Malung. Jag klarade min i Borlänge för ett halvår sedan.
Tack för alla svar!
Ni som redan har kört upp hur gick det?
Jag kör upp på tisdag, lite smått nervöst...
Hej Starshine! Du ska alltså köra upp i Malung? Det kan väl ändå i te bli så blodigt? Jag körde upp i Borlänge för ca ett halvår sedan. Det går bra bara man kan ha nerverna under komtroll och göra som man ska???? Tänk på trafiksäkerhet, oskyddade trafikanter, hastighetsanpassning...
Haha... tack för sparken i baken, precis vad jag behövde höra och tack för tipsen!
Jag kommer från Malung och jag tror att det kommer gå galant för er! Det finns ETT trafikljus i hela Malung och bara ett fåtal cirkulationsplatser. Åk gärna dit någon dag innan så att ni hinner åka runt i ”centrum” och på landsvägarna runt omkring om ni har möjlighet, men oavsett tror jag inte att det är något att oroa sig för!
Det enda ni ska vara uppmärksamma på är korna som kan trippa över gatorna
Senaste foruminläggen
Rubrik