Start > Körkortsforum > Kristianstad

Kristianstad

Jossan88 2016-03-15 23:15 ! Citera #
Gäst 2016-03-15
Är ingen halvdanks.
Blev absolut inte sur har andra grejer för mig en att tänka på ditt skitsnack.
Denna sida är till för att hjälpa folk, inte sitta och skicka skitsnack till varandra!!
Så har ni inget som tillför denna tråd/sida så byt gärna mejladresser med varandra så kan ni fortsätta skriva där..
Gäst 2016-03-16 09:45 ! Citera #
Jossan88 2016-03-15
Denna sida är till för att hjälpa folk, inte sitta och skicka skitsnack till varandra!!
Så har ni inget som tillför denna tråd/sida så byt gärna mejladresser med varandra så kan ni fortsätta skriva där..
Ja, deet var jag som starta den och han va direkt inte till nån hjälp utan bara snackar skit!
Gäst 2016-03-16 10:28 ! Citera #
Många jag känner har blivit kuggade överallt i Sverige men när de testade Kristianstad, fick de på första försöket, trots att de aldrig hade kört där förut. Jag har själv gjort uppkörning i Kristianstad men blev kuggad för den delen. Dock erkänner jag att det var mitt fel! Prova kör upp i kristianstad, det är värt ett försök! Ha god självkännedom så klarar du garant!
obs: ha koll på högerregeln!!
Lycka till!
Gäst 2016-03-16 21:42 ! Citera #
Kristianstad är min hemstad, körde dock inte upp där själv. Centrum har ganska mkt enkelriktat. I utkanterna en hel del cirkulationsplatser, både enkel- och dubbelfiliga. Inga större vägarbeten eller omledningar just nu, vad jag vet. Vissa vägar är bara för kollektivtrafik. Nyligen sänkt farten i stan till 40, kan vara någon 50-skylt kvar. Ta det lugnt bara så ska det gå!
Hon där 2016-05-13 23:59 ! Citera #
Hejsan!

Vet inte om nån är kvar här men tänkte jag chansar. Ska också köra upp i Kristianstad snart och tänkte se om nån av er som redan kört upp kan berätta typ vart ni körde? Fattar att man inte kan återge exakt men så gott ni minns? Har aldrig kört upp så har ingen aning als!! Hur stor del var i stan och hur mycket utanför? Nått extra lurigt ni stötte på?
Gäst 2016-12-01 13:37 ! Citera #
Hej
Jag har oxå gjort uppkörningen i malmö blev jag kuggad för att jag körde för nära stilla stående fordon. Jag så jag är väldigt nervös och stressad för nästa uppkörning. Så jag vet inte om jag ska prova någonanastans. Det finns tid i Kristianstad men jag har aldrig kört där innan. Blir glad om jag hade kunnat få tips ????..
lina 2018-08-13 22:10 ! Citera #
Hej! Ska köra upp i Kristianstad nu om 10 dagar, har hört att det är många som blir kuggade där och undrar om jag ska avboka den eller så. Eller kanske någon har uppkört där som kan berätta tips osv, har aldrig kört där nämligen.
Tacksam för svar:)
M 2018-08-30 22:06 ! Citera #
Hur gick det lina?
Mary 2020-06-09 23:03 ! Citera #
Did you make it and can you please share tips.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov