Start > Körkortsforum > Kristianstad

Kristianstad

Gäst 2016-03-11 16:50 ! Citera #
Hej!
Jag ska göra uppkörningen i kristianstad om ett tag. Har ni några tips eller vet ni några svåra vägar eller något liknande? :) (har aldrig kört där tidigare)
Gäst 2016-03-12 09:51 ! Citera #
Gäst 2016-03-11
Hej!
Jag ska göra uppkörningen i kristianstad om ett tag. Har ni några tips eller vet ni några svåra vägar eller något liknande? :) (har aldrig kört där tidigare)
Har några frågor till dig..

1. Varför bokar du uppkörningen i en stad som du inte känner till?

2. Är vägarna verkligen svårare att hantera på olika orter?

3. Frågan är om du verkligen verkligen är redo att köra upp :)

4. Lycka till :)
Gäst 2016-03-13 22:48 ! Citera #
Bra val! Jag körde upp i Malmö några gånger och kuggade. Körde upp i Kristianstad dagen efter att jag blev kuggad i Malmö och jag klarade det. Det var första gången jag var i staden, dock är inspektören myycckkettt trevligare där. I Malmö är dem bittra som fan, jag körde mycket bättre i Malmö men dem kuggar en för ingenting! Försök att slappna av och planera din körning så är körkortet ditt! :)

Lycka till!
Gäst 2016-03-14 09:15 ! Citera #
Gäst 2016-03-13
Bra val! Jag körde upp i Malmö några gånger och kuggade. Körde upp i Kristianstad dagen efter att jag blev kuggad i Malmö och jag klarade det. Det var första gången jag var i staden, dock är inspektören myycckkettt trevligare där. I Malmö är dem bittra som fan, jag körde mycket bättre i Malmö men dem kuggar en för ingenting! Försök att slappna av och planera din körning så är körkortet ditt! :)

Lycka till!
Skitsnack... Alla inspektörer bedömer lika till 98% av alla uppkörningar..
Du tycker ju bara att det är bättre i Kristianstad för att du klarade din uppkörning där.
Hade du klarat dig i Malmö så hade du haft en positiv bild från den uppkörningen också..

Måste man söka sig till en annan ort för att klara sitt körkort så är man inte redo...
Hur ska det då gå när man är tillbaka i hemort och inte har all kunskap!
Det är bara veklingar som byter körställe :D :D
Gäst 2016-03-14 23:33 ! Citera #
Trevlig läsning..

https://www.google.se/url?sa=t&source=web&cd=3&ved=0ahUKEwi3x8GLncHLAhWqC5oKHXfoD7cQFggRMAI&url=http%3A%2F%2Fwww.skd.se%2F2011%2F05%2F30%2Fkuggad-fast-du-kor-ratt%2F&usg=AFQjCNEirbirwiEquP2iCqUor9Bx-CauhA

P.S. Du snackar nog mycket mer skit.
Gäst 2016-03-15 07:13 ! Citera #
Att man blir kuggad för o hålla ratten fel, köper jag som ett godtagbart argument för felaktig bedömning.

Men inte att en annan elev kuggade pga bristande tillsyn i speglarna! Man måste vara tydlig som fn på en uppkörning, för att försäkra sig om att inspektören ser att man tittar! Så förstår den kuggningen.

Och ja, man kan bli stressad av att det helt plötsligt sitter två personer i bilen. Men det hade min kompis, och hon klarade sig med briljans ändå.

Plus att artikeln är 5 år gammal, och nu för tiden är det somsagt likvärdig bedömning till 98%.

Säg vad du vill om orättvisa inspektörer och orter. Men är du redo för körkort, klarar du det även om inspektören må va sur, och du kör i en stad med mycket svåra trafikförhållanden!!!
Gäst 2016-03-15 12:19 ! Citera #
Gäst 2016-03-12
Har några frågor till dig..

1. Varför bokar du uppkörningen i en stad som du inte känner till?

2. Är vägarna verkligen svårare att hantera på olika orter?

3. Frågan är om du verkligen verkligen är redo att köra upp :)

4. Lycka till :)
1: finns inte tid i malmö( angår inte dig)
2: sa jag det eller?
3: jag är redo och köra upp

Antingen svarar du på frågorna jag ställt eller dra!
Gäst 2016-03-15 12:20 ! Citera #
Gäst 2016-03-13
Bra val! Jag körde upp i Malmö några gånger och kuggade. Körde upp i Kristianstad dagen efter att jag blev kuggad i Malmö och jag klarade det. Det var första gången jag var i staden, dock är inspektören myycckkettt trevligare där. I Malmö är dem bittra som fan, jag körde mycket bättre i Malmö men dem kuggar en för ingenting! Försök att slappna av och planera din körning så är körkortet ditt! :)

Lycka till!
Tack så mycket :)
Gäst 2016-03-15 14:42 ! Citera #
Gäst 2016-03-15
1: finns inte tid i malmö( angår inte dig)
2: sa jag det eller?
3: jag är redo och köra upp

Antingen svarar du på frågorna jag ställt eller dra!
Typiskt halvdanskar... Blir sura för ingenting :D :D
Lycka till med körkortet, hoppas du kuggar! för du är inte mogen att ha körkort! :D :D :D
Gäst 2016-03-15 14:58 ! Citera #
Gäst 2016-03-15
Typiskt halvdanskar... Blir sura för ingenting :D :D
Lycka till med körkortet, hoppas du kuggar! för du är inte mogen att ha körkort! :D :D :D
Är ingen halvdanks.
Blev absolut inte sur har andra grejer för mig en att tänka på ditt skitsnack.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
3
I går 22:14
1
I går 22:12
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest