Start > Körkortsforum > Kuggad 4 gånger

Kuggad 4 gånger

J-E Ahl 2015-12-05 10:41 ! Citera #
Det är klart man kan åka fast men jag är inte ensam om att köra utan körkort.
Saken är dock minimal att man blir stoppad, pissepengar 1200 för rapport olovlig körning första gången.

Sen nästa gång blir det ”grov olovlig” blir lite mer kanske men som sagt poliser i Göteborg med omnejd är alldeles för lata för att kolla vem som kör = riskfritt vet hur många som helst som skiter i det där körkortet man klippa ut en bild på nätet sätta sitt namn bild på om det känns bättre haha


Personligen tror jag att du aldrig kommer lyckas få ngt körkort vet du varför? ”språkpoliser” på ett forum är inget mer än misslyckade tangetbordsriddare :)
Gäst 2015-12-05 23:44 ! Citera #
J-E Ahl 2015-12-05
Det är klart man kan åka fast men jag är inte ensam om att köra utan körkort.
Saken är dock minimal att man blir stoppad, pissepengar 1200 för rapport olovlig körning första gången.

Sen nästa gång blir det ”grov olovlig” blir lite mer kanske men som sagt poliser i Göteborg med omnejd är alldeles för lata för att kolla vem som kör = riskfritt vet hur många som helst som skiter i det där körkortet man klippa ut en bild på nätet sätta sitt namn bild på om det känns bättre haha


Personligen tror jag att du aldrig kommer lyckas få ngt körkort vet du varför? ”språkpoliser” på ett forum är inget mer än misslyckade tangetbordsriddare :)
Du tror inte jag kommer få något körkort?
Vilka jävla otur för dig att jag redan har körkort! :)
Det var inte speciellt svårt eller dyrt, så att du åker omkring utan ett kan jag inte förstå. Eller jo, eftersom du troligtvis inte klarade teorin eller uppkörning och gav upp till slut, och att du även skriver på ett körkorts forum att alla ska köra utan körkort visar ju upp vilken omogen person du är.

Tycker synd om dig :D :D :D

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I dag 13:21
5
I går 18:59
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov