Start > Körkortsforum > Kuggad 4 gånger

Kuggad 4 gånger

Gäst 2015-11-28 14:02 ! Citera #
Jag har kuggat 4 gånger! Jag ger upp..

Vet inte varför detta händer just mig, det här är något jag verkligen vill.. Kanske är det därför? Kanske för att jag inte har något tålamod och vill ha kortet nu? Och blir helt ivrig när jag ska göra provet och vill klara det så mycket att jag ställer till med konstiga saker som jag aldrig gör på körlektionerna.

Hade inte kört upp om inte mina lärare sagt att min körning är hur bra som helst, men så fort jag går in i Trafikverket och sedan sätter mig i bilen blir det alltid något fel!?

Några tips??
Gäst 2015-11-28 15:01 ! Citera #
Vad säger instruktören att du kuggar på?
Gäst 2015-11-28 15:36 ! Citera #
Det är ngt nytt varje gång jag blir förvirrad. Men det är bara en punkt och då tänker man men jag kan ju detta så kör man upp igen så blir det en annan punkt.. Det känns som ett spel
Gäst 2015-11-28 16:20 ! Citera #
Det kan ju vara många fel du gör. Det är inte deras skyldighet att ge dig kritik för att du ska få en lista med grejer att öva på. Testa en annan trafikskola, din kanske inte är särskilt bra.
Slsw 2015-11-28 22:05 ! Citera #
Du får bara ber till Gud. Han kmr säkert hjälpa ;)
Gäst 2015-11-28 22:16 ! Citera #
Jag också kugga 4 gång men aldring ge up..men men men jag värje gång jag kör har alltid lite fel..då man lära mer saker att varför gör man så..då man fastna i gärna att du gjörde fel och man lär o lär mer...bara kör på..ska uppkörning igen nästa vecka..alldrig ge upp..vi har redan kasta mycket pengar! det gör inget om vi betala lite till...
Gäst 2015-12-03 00:29 ! Citera #
Jag fixade uppkörningen på första. Tog körkortet i fredags. Mitt tips är att ta det väldigt lugnt. I korsningar/övergångsställen med oskyddade trafikanter, lägg i ettan och kryp fram. Visa att du är försiktig o inte en fara för trafiken. Kolla speglar jättemkt. Varje gång du ska bromsa kolla innerspegeln, och döda vinkeln när du svänger/kör om.
Gäst 2015-12-04 17:56 ! Citera #
Slsw 2015-11-28
Du får bara ber till Gud. Han kmr säkert hjälpa ;)
Jag håller med dig.
Det gjorde jag och det gick bra!
God är lösning till alla problem för att han ger dig visdom och kraft att göra det rätt.
Lycka till!
J-E Ahl 2015-12-04 21:33 ! Citera #
Gör som jag gjort i tjugo år minst kör utan körkort, vafan dom tog mig på rattfylla 1978 första ggn sen åkte kortet tog tillbaka det 1981 så flög jag en gång till 1984. Men 1990 så slutade jag med sprit är helt utan kört i Göteborg dagligen minst fem sex mil sedan 1992 och blir aldrig stoppad. Ett tips låt ngn med körkort stå för bilen då stoppar dom inte dig jag har en man i min ålder som står för bilen, poliser idag e för lata och kolla vem som kör dom snattrar bara på en dator är det okej med bilen skattad besiktad och en med gällande körkort så är det riskfritt. Jag har kört ut tidningar och gett poliser inte fan bryr dom sig. Bälte ljus så går det så bra så
Gäst 2015-12-05 10:25 ! Citera #
J-E Ahl 2015-12-04
Gör som jag gjort i tjugo år minst kör utan körkort, vafan dom tog mig på rattfylla 1978 första ggn sen åkte kortet tog tillbaka det 1981 så flög jag en gång till 1984. Men 1990 så slutade jag med sprit är helt utan kört i Göteborg dagligen minst fem sex mil sedan 1992 och blir aldrig stoppad. Ett tips låt ngn med körkort stå för bilen då stoppar dom inte dig jag har en man i min ålder som står för bilen, poliser idag e för lata och kolla vem som kör dom snattrar bara på en dator är det okej med bilen skattad besiktad och en med gällande körkort så är det riskfritt. Jag har kört ut tidningar och gett poliser inte fan bryr dom sig. Bälte ljus så går det så bra så
”Ett tips låt ngn med körkort stå för bilen då stoppar dom inte dig”
Vilket skitsnack, du har ju bara haft tur, vill dom göra en kontroll så gör dom väl det. Och då skiter dom i vem som står för bilen! Du är ju totalt slut i huvudet!
Hoppas du åker fast! Hur kan du sitta på en sida där folk vill ha hjälp med att klara teorin eller uppkörningen och säga till alla helt öppet att dom ska köra utan körkort??

Stava samt ha samman hängande meningar kan du inte heller få till, så jag antar att du fuskade även under din skolgång..

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
93
I går 22:20
6
2024-03-27 21:48
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo