Gör som jag gjort i tjugo år minst kör utan körkort, vafan dom tog mig på rattfylla 1978 första ggn sen åkte kortet tog tillbaka det 1981 så flög jag en gång till 1984. Men 1990 så slutade jag med sprit är helt utan kört i Göteborg dagligen minst fem sex mil sedan 1992 och blir aldrig stoppad. Ett tips låt ngn med körkort stå för bilen då stoppar dom inte dig jag har en man i min ålder som står för bilen, poliser idag e för lata och kolla vem som kör dom snattrar bara på en dator är det okej med bilen skattad besiktad och en med gällande körkort så är det riskfritt. Jag har kört ut tidningar och gett poliser inte fan bryr dom sig. Bälte ljus så går det så bra så
”Ett tips låt ngn med körkort stå för bilen då stoppar dom inte dig”
Vilket skitsnack, du har ju bara haft tur, vill dom göra en kontroll så gör dom väl det. Och då skiter dom i vem som står för bilen! Du är ju totalt slut i huvudet!
Hoppas du åker fast! Hur kan du sitta på en sida där folk vill ha hjälp med att klara teorin eller uppkörningen och säga till alla helt öppet att dom ska köra utan körkort??
Stava samt ha samman hängande meningar kan du inte heller få till, så jag antar att du fuskade även under din skolgång..