Start > Körkortsforum > Hur har det varit för er som k…

Hur har det varit för er som kört upp i Skövde?

Gäst 2015-11-25 20:17 ! Citera #
Berätta om uppkörningen i Skövde??
Gäst 2015-11-25 22:56 ! Citera #
Helvete , en råd till dig köra aldrig där
surra gubbar :x .jag har misslyckat men jag kör nu utan körkort .
Gäst 2015-11-25 23:58 ! Citera #
Gäst 2015-11-25
Helvete , en råd till dig köra aldrig där
surra gubbar :x .jag har misslyckat men jag kör nu utan körkort .
Kör du utan körkort??
Är du dum i huvudet?
Gäst 2015-11-26 09:12 ! Citera #
Gäst 2015-11-25
Helvete , en råd till dig köra aldrig där
surra gubbar :x .jag har misslyckat men jag kör nu utan körkort .
Ja. Vill du utsätta andra människors liv för fara, så varsågod! Att köra utan körkort är ett exemplariskt exempel på att vara omogen. Är man en mogen förare, tar man till sig av det som fick en att kugga, och jobbar på dom bristerna. Hoppas vi inte ses ute på vägarna. Vill inte bli ihjälkörd av en körkortslös fjortis.
Maria 2015-11-26 09:26 ! Citera #
Gäst 2015-11-26
Ja. Vill du utsätta andra människors liv för fara, så varsågod! Att köra utan körkort är ett exemplariskt exempel på att vara omogen. Är man en mogen förare, tar man till sig av det som fick en att kugga, och jobbar på dom bristerna. Hoppas vi inte ses ute på vägarna. Vill inte bli ihjälkörd av en körkortslös fjortis.
Bra skrivet!
Man blir ju mörkrädd att veta hur vissa fungerar... eller inte fungerar...
Till dig som kör utan körkort: Låt bilen stå stilla, och ta bussen till närmaste körskola för lite körlektioner, så ska du se att du snart har ditt körkort och kan då köra lagligt..
Gäst 2015-11-26 16:08 ! Citera #
Okej ja skiter i vem som kör utan eller med körkort jag undrar hur det är att köra upp i Skövde eftersom jag ska köra upp där imorgon och har aldrig kört där
Marcus 2015-11-26 19:09 ! Citera #
Du som kör utan körkort, titta dig själv i spegeln, eftersom du i inte tagit körkortet så är du inte tillräckligt bra för att vara ute på våra vägar så jag tycker du bör sluta vara egoist och ta körkortet på riktigt. Jag blir rädd och förbannad när jag hör det där och den dagen någon blir påkörd kommer du ångra dig antingen min dotter eller någon annans
Gäst 2015-11-26 20:40 ! Citera #
Bara för att man inte har körkort betyder det inte att man inte kan köra
Gäst 2015-11-26 22:39 ! Citera #
Undrar också, har dock inte uppkörningen förens i Januari men är rädd haha! :cry:
Gäst 2015-11-26 22:40 ! Citera #
Dock har mina klasskamrater som inte heller bor i Skövde fått godkänt. Dem har kört med skövdebygdens.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor