Start > Körkortsforum > Teoriprovet - Lätt som en plät…

Teoriprovet - Lätt som en plätt!!!

Gäst 2009-08-30 22:27 ! Citera #
Om man sitter och tragglar frågorna här på webben samtidigt som man går på sin körskola och gör frågorna där så har man täckt upp ca 80% av de frågorna som kommer på teoriprovet. Det är min uppfattning som just genomgått detta. Då klarar man provet. Jag klarade mig förra veckan och vill nu tacka korkortonline för hjälpen jag fått genom att ni tillhandahållit alla dessa frågor här på nätet.

Hörs igen framöver när jag ska utvidga mitt körkort med ytterligare någon bokstav...

Hälsn Ljung
Gäst 2009-09-25 22:18 ! Citera #
Jo jag har upplevt det som tufft.. traggligt att plugga teorin av att läsa boken. Men när man har läst måste man ju på nått sätt få frågor för att sedan kunna klara provet, och som 21 år sitter inte mamma och förhör mig direkt. Jag blev jätteglad när jag nu upptäckte körkortonline. Det har gett mig mycket mer inspiration. Vi får sporra varandra!
MiG 2009-09-28 20:10 ! Citera #
Hur svårt är det egentligen, som de olika faserna man gör eller? Fas F känns riktigt jobbigt enligt mig.
kullen 2009-09-30 08:46 ! Citera #
Jag är jättenervös för teoriprovet (det är långt kvar dock). Jag brukar klara teoretiska prov i övrigt (i skolan och så där) väldigt bra men det här känns som en helt annan grej. Därför letar jag gärna efter såna här positiva kommentarer om att det var lätt, för att peppa mig lite! Jag vet att det bara är att göra om det omman misslyckas men ändå, nervositeten växer ju närmre det kommer!
sandraebbvik 2009-10-01 15:17 ! Citera #
Jag tycker att teoriprovet är jättesvårt, har gjort det en gång och fick IG. Nu klarade jag körprovet och har endast 2 månader på mig att klara teorin. Hur kan jag göra? Är verkligen rädd för att inte pass the test...
AlexanderPetersson 2009-11-15 18:05 ! Citera #
Jag är i samma sits som dom flesta här verkar det som. Jag ska skriva nu på Tisdag. Det ända man ska göra är att du ska läsa igenom boken. Stryck unden saker du vet att du inte kommer veta. sen läser du igenom en gång till och så sitter i i bakhövet. :)

Jag vet att det låter jobbigt, men det är värt det.
Peenny 2009-11-18 14:48 ! Citera #
Har två månader kvar till mitt [url]/teoritest/[/url] och jag vill bara göra det nu. är så sugen. är dock supernervös för att kugga :(
jonssonoskar 2009-11-18 20:09 ! Citera #
Skrev nyss ett inlägg där jag frågade om frågorna här är bra frågor om man vill testa på provet ”på förhand”. Kul att jag hittade ett svar redan! Vet du om testet går på tid och ungefär hur många frågor det blir? Tack på förhand!


marcusljung
Om man sitter och tragglar frågorna här på webben samtidigt som man går på sin körskola och gör frågorna där så har man täckt upp ca 80% av de frågorna som kommer på teoriprovet. Det är min uppfattning som just genomgått detta. Då klarar man provet. Jag klarade mig förra veckan och vill nu tacka korkortonline för hjälpen jag fått genom att ni tillhandahållit alla dessa frågor här på nätet.

Hörs igen framöver när jag ska utvidga mitt körkort med ytterligare någon bokstav...

Hälsn Ljung
Gäst 2009-11-18 21:20 ! Citera #
Tror säkerligen att frågorna som dom har här på sidan skulle hjälpa en avsevärt, dom flesta frågorna verkar ju vara väldigt likt det som förmodligen kommer på provet, så sätter man alla frågorna här så borde man nog kunna klaga teoriprovet ganska bra :) Själv tycker jag att det är betydligt lättare att lära sig på den här sidan än via teoriboken, den är inte fullt så kul att läsa igenom flera varv, har dock läst den 1 varv för att få en ”grund” före jag började med alla dessa övningarna :)

Mvh David
sarpan 2009-12-01 16:36 ! Citera #
sandraebbvik
Jag tycker att teoriprovet är jättesvårt, har gjort det en gång och fick IG. Nu klarade jag körprovet och har endast 2 månader på mig att klara teorin. Hur kan jag göra? Är verkligen rädd för att inte pass the test...




Jag är i samma situation som dig.. Nervöst. jag har klarat körprovet och har 2 mån på mig att klara teorin. Ska skriva nu på fredag den 4.. Till helgen kan jag ha körkort.. Hoppas Hoppas. :? :?

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I går 21:53
2
I går 19:03
2
I går 13:21
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo