Start > Körkortsforum > Vilken teoribok?

Vilken teoribok?

tirsa 2009-08-27 15:44 ! Citera #
Jag har läst här på forumet om:
https://korkortonline.se/material/du-och-jag-i-trafiken/
https://korkortonline.se/material/korkortsboken/

men vilken tycker ni om/tycker ni inte om? Vilken rekomenderar ni?
sf12 2009-08-30 19:07 ! Citera #
Jag rekommenderar körkortsboken, då den innehåller bra fakta om allt möjligt relevenat. Jag har ingen erfarenhet av Du och Jag i trafiken men en vän har gjort teorin och använt sig utav den boken, han blev godkänd.

Körkortsboken är lättläst och jag fick med en massa andra häften om vägmärken och en anteckningsbok med olika uppgifter som man kan arbeta med. Detta fick jag genom en trafikskola så jag kan rekommendera att du kontaktar de och kollar vad du får med. Mycket i Körkortsboken illustreras med bilder så man får en bättre förståelse för vad det handlar om. En annan vän använde sig av denna bok + ett program på körskolan och klarade teorin, så jag menar använd vilken bok du känner för eftersom man kan klara teorin med båda av de.
idachan 2009-08-31 00:35 ! Citera #
Hmm har hört också att Körkortsboken, Studiehäftet ska vara bra om man kör på körskola.
Den går igenom varje moment i kursen så att man kan repetera. :)
billyblue 2009-09-10 22:25 ! Citera #
Jag måste då hoppa in och försvara ’du och jag i trafiken’ som jag pluggar i, jag tycker det är en jättebra bok och den har också en ’lektions’ bok så du kan göra om momenten hemma. Dessutom har den andra bra häften och jag tycker den är jättebra :)
DennisCM 2009-09-28 10:36 ! Citera #
Hej, jag håller på att läsa ”Du och jag i trafiken” och den tycker jag är väldigt bra. Rekommenderar den starkt.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
11
I går 17:29
4
I går 12:38
1
2024-05-07 10:18
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo