Start > Körkortsforum > Kuggad idag! 3:e gången

Kuggad idag! 3:e gången

Valy 2015-10-04 11:32 ! Citera #
Har uppkörning 9/10 på fredag och är jättenervös :)
Teoriprov 2015-10-04 14:02 ! Citera #
Tja allihopa!!

Jag har kuggat uppkörningen mer gånger än vad jag vill minnas MEN KLARAT alla gånger jag skrivit upp!
Det var en barnlek för mig ^^ Hur frågar ni? Jo, jag vill ge er några tips...

1: PLUGGA! Plugga igenom typ hela boken och gör så många tester som ni kan. Well... no shit kanske... 8p
2: orolig över att inte ALLT har fastnat och det är snart dags att skriva upp? Finns inget olagligt med att be om att flytta upp provet en månad eller två ;)

(PÅ PROVET)
3: När inspektören säger till er att börja.... Varför göra det? Du börjar provet när du vill. Ta dig tid någon minut med att te.x kolla ut genom fönstret och låt din puls sjunka ner till mer normalt tempo före du startar provet.
(håll handen mot sidan av halsen, ju mer du känner att det dunkar desto mer nervös är du.)

4: MARKERA! om du tvekar så markera bara så mycket du vill!! Det kan rädda allt. Te.x om du svarar på alla frågor men VET att det var ett X-antal frågor som du var osäker på... Stress-leta inte och gå tillbaka och ändra dina svar ^^

5:OBS! Glöm inte kolla NOOOOOOOOOOGA på alla bilder av väger/korsningar etc... vissa kan vara kuggfrågor...Glöm inte sådant som högerregler, utfartsregler etc...

6:TRO PÅ ERSJÄLVA! Bli inte för högfärdig och skit i att plugga, men ni är inga nybörjare längre, ni gör provet för att ni har EN CHANS att klara det :D

Hoppas att nått av tipsen var till någon hjälp, trodde sj att jag aldrig skulle få mitt körkort men ska te.x just nu sj om några minuter köra bil till jobbet ;) LYCKA TILL ALLIHOPA!

Kan jag KAN NI! ^^
Gäst 2015-10-06 20:58 ! Citera #
Hehe blev med kuggad 1 uppkörningen skulle backa mellan 2 bilar vid Ica affär trångt som fasen sen kom två taxi bilar som skulle göra ut blev stressad med o backa in blev lite snett fick köra ut sen kom fasen 1 taxi bil till fick panikbromsa!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor