Start > Körkortsforum > Varför mår folk dåligt över ku…

Varför mår folk dåligt över kuggade uppkörningar?

Gäst 2020-09-10 17:23 ! Citera #
Så tråkigigt att kuggas uff vilken känsla
Jag blev också kuggad för 1 vecka sen ska köra upp igen nästa vecka tror aldrig jag kommer klara det att ta mitt körkort kämpar så mycket men vi får se nästa vecka jag tänker även på hur mycket pengar jag har lagt ut o tid o allt annat har fått så dålig självförtroende alla runt omkring mig säger du kör bra men jag sj tycker inte det.efter att man har fått så mycket dåligt med kritik från körakolan. Om jag körde fel så sa han min trafiklärare du gör bara din fantasi o jag blev så jävla arg på han.
ADHD 2021-10-08 09:33 ! Citera #
Jag klarade teoriprovet på första försöket trots att jag var osäker på det.

Jag hade uppkörning i torsdags och blev underkänd. Då blev det naturligt för mig att hålla med om de fel som jag fick var även dom jag har svårast för att förstå och tillämpa i praktiken även om jag tycker jag har gjort det.

Körskolor 2 styckna, var sjukskriven pga operation efter ett par dagar övningskörning och blev väldigt hattigt allting.
Kostnad? 25:000kr

Nästa skola var bättre för mig med diagnoser världens bästa, önskar jag visste den funnits innan första skolan.

Totalt lektioner där : 25 stycken 20:000 kr.
Och ska nu göra 4 lektioner till för att träna på mina brister.

Jag är 47-år gammal. Bättre sent en aldrig
AA 2021-10-09 16:15 ! Citera #
Hassan 2020-09-09
Jag kuggade också uppkörningen idag och jag mår så dåligt av det;
fel nummer1: glömde bälten helt :)
fel nummer2: glömde stänga av blinken när jag körde ut ur rondellen
fel nummer3: Körde 25-30 på en 40väg

1300KR rakt in i sjön
Du körde dock trafikfarligt, både för dig själv och dina medtrafikanter. Se det istället som att du nu vet att du behöver träna mer :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest