Start > Körkortsforum > Tips för ny uppkörningstid !

Tips för ny uppkörningstid !

Gäst 2017-10-26 21:19 ! Citera #
Gäller detta än idag?
Gäst 2017-11-06 20:27 ! Citera #
Undrar samma sak, Min körskola hotade med att avboka min uppkörning om jag inte tog en lektion till med en annan snubbe, när min lärare sa att jag var redo för att köra upp om jag övade på ett par saker hemma. Går det att få tag på tider på morgonen eller är det svårt?
Gäst 2017-11-06 23:33 ! Citera #
Gäst 2017-11-06
Undrar samma sak, Min körskola hotade med att avboka min uppkörning om jag inte tog en lektion till med en annan snubbe, när min lärare sa att jag var redo för att köra upp om jag övade på ett par saker hemma. Går det att få tag på tider på morgonen eller är det svårt?
Allt går om man är villig att gå upp tidigt och sitta och uppdatera sidan hela tiden.
För tider finns det, men man måste vara snabb och villig att ta en tid på en plats som kanske ligger en bit ifrån där man själv bor. Men vill man så finns det tider.
Hejhej 2017-11-06 23:39 ! Citera #
Gäst 2017-11-06
Allt går om man är villig att gå upp tidigt och sitta och uppdatera sidan hela tiden.
För tider finns det, men man måste vara snabb och villig att ta en tid på en plats som kanske ligger en bit ifrån där man själv bor. Men vill man så finns det tider.
Håller med vad ”Gäst” skrev före mig...
Jag gjorde exakt så, vaknade tidigt och satt vid datorn och uppdaterad sidan nästan hela tiden mellan kl 07.30 - 08.10
Fick en tid samma dag i Eskilstuna fast jag är boende strax utanför Södertälje, men det var bara att boka tiden och slänga sig på tåget.. Kom hem den dagen och kunde berätta att jag hade klarat min andra uppkörning för mina föräldrar :D
Marcus 2021-04-07 10:44 ! Citera #
Förstår inte hur ni löser det med att ”boka, ta tåget och köra upp samma dag” osv. Man behöver ju ha en hoj? Det räcker ju inte med att hinna dit. Oavsett om man har en egen hoj så ska man få dit den på något sätt, utan att köra den (eftersom man inte har körkort). :?
Marcus 2021-04-07 10:45 ! Citera #
Marcus 2021-04-07
Förstår inte hur ni löser det med att ”boka, ta tåget och köra upp samma dag” osv. Man behöver ju ha en hoj? Det räcker ju inte med att hinna dit. Oavsett om man har en egen hoj så ska man få dit den på något sätt, utan att köra den (eftersom man inte har körkort). :?
Sorry...är helt insnöad på mc...det gäller förstås bil.
Gäst 2021-04-15 08:06 ! Citera #
Marcus - Trafikverket lånar ut sina bilar mot avgift :)
Ludvighartorskat 2021-04-24 13:53 ! Citera #
Funkar detta eller har jag fått upp förhoppningarna i onödan?

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo