Start > Körkortsforum > Tips för ny uppkörningstid !

Tips för ny uppkörningstid !

EmmaHarKörkort 2013-05-29 22:14 ! Citera #
Edwin -
Ingen orsak, jag hade själv velat ha hjälp innan jag tog körkort, så jag tänker på det nu! :)
Edwin 2013-05-30 16:09 ! Citera #
Men varför ska man just kolla mellan 7.50-8.00?
jens 2013-06-14 09:03 ! Citera #
Igår hade jag uppkörning och missade. Kvinnan jag körde upp med sa att man har förbokningstur 3 dygn efter misslyckat körprov. Betyder det att jag måste inom dessa dygn boka om ett prov på samma dag, annars är det försent?
Gäst 2013-06-14 09:39 ! Citera #
Jag undrar precis som Jens! Hur går det där till?
driv3r 2013-06-14 10:51 ! Citera #
Om du har kuggat din första uppkörning så har du 3 dagar på dig att boka ny uppkörningstid mot ny avgift, då garanterar trafikverket att du får en ny uppkörningstid inom 2 månader. Då måste man ha gjort både teoriprov och körprov inom 2 veckor. Om man missar sin andra uppkörning så är det inte längre någon garanti på att man får ny tid inom 2 månader för då har andra som bokar företräde.
Gäst 2013-06-14 14:06 ! Citera #
Om du har kuggat din första uppkörning så har du 3 dagar på dig att boka ny uppkörningstid mot ny avgift, då garanterar trafikverket att du får en ny uppkörningstid inom 2 månader. Då måste man ha gjort både teoriprov och körprov inom 2 veckor. Om man missar sin andra uppkörning så är det inte längre någon garanti på att man får ny tid inom 2 månader för då har andra som bokar företräde.


Men bara man är inne på deras sida ska man väl alltid kunna gå in på morgonen och boka ny tid och garanteras få den? Vem fan orkar vänta 2 månader på nästa uppkörning...konstigt upplägg av dem! Men aja, då får jag väl köra upp typ i övermorron igen då..
Gäst 2013-06-14 14:20 ! Citera #
Dessutom är det fan helt omöjligt att få tider på dagen...man har ju heller inte tid att hinna öva på det man missade på till nästa uppkörning som isåfall måste göras senast söndag, då det är dessutom dyrare...:/
blomgren 2013-10-30 18:01 ! Citera #
Hej, om jag nu vill ha en återbudstid för både uppkörning och teori hur gör jag då?
Gäst33 2016-07-13 08:53 ! Citera #
Det där med att välja och vraka mellan lediga uppkörningstider direkt på morgonen funkar inte! Fanns inte en enda ledig tid så långt ögat nådde när jag var in strax innan kl 8 imorse! Jag ringde kundtjänst, där sa do att lediga tider dyker upp i bokningstjänsten så fort dom dyker upp. Oavsett tid på dygnet.
Gäst 2017-10-26 21:03 ! Citera #
Kuggade första uppkörningen idag, min fråga är att hur ska jag hitta en snabb tid för uppkörning igen?

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
91
I dag 19:28
6
I går 21:48
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo