Fan vad jävla larviga människor är idag. Ni pluggar för lite, eller ger er på bilkörning med mentala problem...
Ni hetsar upp er över ingenting, när jag skulle göra uppkörningen så tänkte jag mig att jag satt med en vän bara som jag skulle skjutsa och började prata om väder och vind. Och missuppfattade jag en instruktion så sa jag till. Blev så att vi mest pratade skit emellan instruktionerna.
Tog det lugnt och funderade på vad jag skulle göra med körkortet, och att jag skulle åka till donken me bilen min.
Visst, att kugga suger, men ni sitter och fokuserar på det alldeles för hårt. Fan chilla bara. Va coooooool.
Tog det på första. Enda nitpicken jag fick (ja det var en nitpick) var att jag var för defensiv ibland, men annars var det fullt godkänt. Bland det bästa hon sett på länge då många nervvrak som kört bra, men som hon personligen ville underkänna för jävla nervvrak som kommer orsaka olyckor även om teorin och körning sitter.
Jag är inte en bilnörd, och är inte speciellt social. Men man gör fan bara det man ska göra och chillar, panik kan man få efteråt. HA ha.