Start > Körkortsforum > Hur ska jag göra? Teoriprovet …

Hur ska jag göra? Teoriprovet slutade sådär

MRB 2013-03-21 14:51 ! Citera #
Denna gången går jag igenom körkortsonline tids frågor hela tiden och läser mina fel svar samt förstår de.

Men min snitt här på körkortsonline ligger på 64% det är riktigt dåligt
Zidane92 2013-03-21 17:34 ! Citera #
Gäst


MRB
Hur har du förberett dig då? Pluggat?


Läst boken (Körkortsboken, upplaga 22), fyllt i studiehäftet. Men mest fokus har jag lagt på elevcentralens tester där jag gjort alla faser: ABCF, utfört 9 godkända repetitionsprov 18 godkända sluttest och 3 godkända ”svåraste frågorna” 2 godkända vägmärkesprov tyvärr så har jag inte klarat ”osedda frågor” än :p får typ 95 % på gratisteori varje gång, här på körkortonline varierar det från 60-90 % :S TEO ligger jag också jag ganska ofta på 95 %.

..men det känns fortfarande som att det inte är tillräckligt eller att jag typ ska kugga pga stress. Stressplugg fastnar aldrig i huvudet, så får bara försöka ta det lugnt...kanske klarar kanske inte det är nog 50/50 chans skulle jag chansa på :lol: :lol: :lol:


Jag hade liknande statistik och fick 63 rätt idag! Det kommer att gå galant för dig med :) Lycka till[/quote]

Nej men vad kul, GRATTiS!!!!! Fan måste kännas så jävla bra. Du anar inte hur ditt inlägg just gjorde mig taggad och gav mig hopp att jag kanske klarar provet.. Men vågar inte hoppas på för mycket :/ ska fortsätta att göra massa test på elevcentralen och hoppas på det bästa!!
Gäst 2013-03-21 20:59 ! Citera #
Vad roligt, GRATTIS!!!! :D :D kan tänka mig att det är typ världens bästa känsla. Du anar inte hur mycket hopp ditt inlägg just gav mig... känner mig taggad men vill inte hoppas på för mycket =/ ska fortsätta göra massa prov på elevcentralen och hoppas på det bästa :)
Zidane92 2013-03-21 21:29 ! Citera #
Gäst

Som sagt, det kommer att gå kanon=)!!
Jag hoppas verkligen att det går bra för mig nästa vecka, det ända jag känner mig osäker: Motorväg infart :-/
Men idag ska jag vara njuta! är så glad att Teorin gick bra :)



Oroa dig inte det kommer du klara! det här med körningen är jag också stressad över men vill tänka på en sak i taget :p min uppkörning är två dagar efter teorin! När är din uppkörning?
Gäst 2013-03-22 08:06 ! Citera #
Zidane92
Gäst

Som sagt, det kommer att gå kanon=)!!
Jag hoppas verkligen att det går bra för mig nästa vecka, det ända jag känner mig osäker: Motorväg infart :-/
Men idag ska jag vara njuta! är så glad att Teorin gick bra :)



Oroa dig inte det kommer du klara! det här med körningen är jag också stressad över men vill tänka på en sak i taget :p min uppkörning är två dagar efter teorin! När är din uppkörning?

den 27:e... ska köra 2bel pass med skolan idag och har flera pass inbokad till nästa vecka... Vill så gärna ha körkort!
metal 2017-01-23 00:14 ! Citera #
Hur många rätt måste man ha på sluttestet?
Gäst 2017-01-23 03:29 ! Citera #
metal 2017-01-23
Hur många rätt måste man ha på sluttestet?
52 rätt för att klara provet..
Gäst 2017-01-23 16:15 ! Citera #
metal 2017-01-23
Hur många rätt måste man ha på sluttestet?
Är man de minsta intresserad av körkortet och teoriproven så tar man väl reda på sånt själv!
Är inte så himla svårt, dessutom går det fortare om man kollar det själv än att behöva sitta och vänta på svar från någon annan :)
Nut 2017-01-25 21:11 ! Citera #
^ litet surägg är du ändå, folk frågar för de vill ha svar, annars skulle inte detta forum finnas!

OnT - gjorde provet idag och jag har i princip bara gjort testerna på elevcentralen. Jag har väldigt svårt för att läsa (inte lässvårigheter, men det går inte riktigt in i huvudet helt enkelt)
Och jag tipsar verkligen inte att göra som jag utan läs läs läs!! Det är mycket enklare om man förstår svaren snarare än om man vet. Frågorna på teoriprovet var väldigt annorlunda! Behövde nog aldrig räkna ut något men jag fick ändå bara 58/66 (godkänd men ändå långt ifrån alla rätt)
Igår gjorde jag de fyra första testen på elevcentralen och fick som lägst 67/70. Gjorde 65 frågor här i morse och blev underkänd. På provet var jag 99.9% säker på ca 40 frågor. Sjukt glad att jag klarade det dock!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I går 00:49
6
2024-05-19 23:30
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor