Hur har du förberett dig då? Pluggat?
Läst boken (Körkortsboken, upplaga 22), fyllt i studiehäftet. Men mest fokus har jag lagt på elevcentralens tester där jag gjort alla faser: ABCF, utfört 9 godkända repetitionsprov 18 godkända sluttest och 3 godkända ”svåraste frågorna” 2 godkända vägmärkesprov tyvärr så har jag inte klarat ”osedda frågor” än :p får typ 95 % på gratisteori varje gång, här på körkortonline varierar det från 60-90 % :S TEO ligger jag också jag ganska ofta på 95 %.
..men det känns fortfarande som att det inte är tillräckligt eller att jag typ ska kugga pga stress. Stressplugg fastnar aldrig i huvudet, så får bara försöka ta det lugnt...kanske klarar kanske inte det är nog 50/50 chans skulle jag chansa på
Jag hade liknande statistik och fick 63 rätt idag! Det kommer att gå galant för dig med
Lycka till[/quote]
Nej men vad kul, GRATTiS!!!!! Fan måste kännas så jävla bra. Du anar inte hur ditt inlägg just gjorde mig taggad och gav mig hopp att jag kanske klarar provet.. Men vågar inte hoppas på för mycket :/ ska fortsätta att göra massa test på elevcentralen och hoppas på det bästa!!