Start > Körkortsforum > Teoriprov nu på tisdag & u…

Teoriprov nu på tisdag & uppkörning i Jakobsberg på Onsdag!

David A 2012-12-18 16:36 ! Citera #
Taaaack! :D Suuuper skönt!! :)
sanna sanna sanna 2012-12-18 19:05 ! Citera #
Ja =)
David A 2012-12-19 22:04 ! Citera #
Så fuckiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiing överlyckliiiiiiiig!!!!!! Körde endast i 15 min o klarade det :D :D :D

Yeeeeeah buddy! Berättar mer sen ;)
Sajmon 2012-12-20 00:25 ! Citera #
Tjenare. Jag hade också Teori provet den 18 på Tisdagen. Klarade det! Fick 55 poäng :) Har min uppkörning imorgon och är rätt nervös. Försökt sova men kan inte så kikar runt här. Tror inte jag kommer ha några problem. Men blir så illa besviken på mig själv om jag kuggar.
sanna sanna sanna 2012-12-20 12:16 ! Citera #
Jag sa ju att du skulle klara de :) måste varit min positiva energi;)
David A 2012-12-21 10:40 ! Citera #
Känslan som uppstår när man fått körkortet är obeskrivlig! Om jag nu berättar hur uppkörning gick till i jakan: Satt i väntrummet med flera andra och till slut kom det ut flera instruktörer som ropade upp namn. Fick en super trevlig snubbe.Hälsade artigt och han bad mig visa legitimation sen fick jag skriva på pappret. Vi gav oss ut till parkeringen och pratade. Jag hade ”glömt” jackan med flit i bilen så han märkte han att jag små frös så han sa han vi hoppar in i bilen direkt. Han gick igenom instruktioner klart och tydligt och så sen bad han mig och kontrollera broms & handbroms(säkerhetskontroll), när jag hade gjort det så sa han backa ut när du känner dig klar. Väl när jag hade backat så bad han mig att åka till E18 stockholm , och frågade om jag hittar dit självklart svarade jag och sen så tog vi avfarten mot solloentuna/akalla/vällingby och svängde mot sollentuna sen bad han mig och köra mot barkaby, kom till barkaby handelsplats , och han bad mig köra till E18 enköping , och ta avfarten jakobsberg , sen mot jakobsbergs centrum väl i centrum frågar han hittar du tillbaks till trafikverket och självklart så svarar jag utan tvekan, körde dit väl när vi närmade oss trafikverket trodde jag att vi skulle åka förbi men han sa sväng vänster in på parkeringen och parkera på ruta 2 och när du känner dig klar stäng av bilen.När jag gjorde det tog han fram ”pärmen” som som han inte ens hade rört under hela provet och började fylla i , så säger han nu kommer du få uppleva hur det känns o skjutsa föräldrar och vänner stort grattiiiis , jag tackade honom!! :D Asså känslaaaaan helt fucking skööön. Fatta att allt detta tog 15 min! TUMMEN UPP ;). Lycka till alla där ute!!
GästX 2013-02-19 18:09 ! Citera #
MUFFIS TRAFIKSKOLA (i jakobsberg) är STANS BÄÄÄÄÄÄSTAAAA TRAFIKSKOOOOLAAAA :D , till alla er därute som vill ta körkortet enkelt och smidigt gå till denna trafikskola!!!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor