Start > Körkortsforum > I morgon UMEÅ kl 8:15 är det d…

I morgon UMEÅ kl 8:15 är det dags!

Jossan-88 2012-10-27 13:08 ! Citera #
Men gud vilken underbar inspektör du hade, en sådan prat glad tant vill jag också ha när jag ska köra upp :D
Annars tycker jag att din uppkörning var helt okej, man har ju hört om folk som fick nästan gå igenom hela säkerhetskontrollen(både in och utvändigt) Och din kör tripp verkade också alldeles lagom..
Jag ska köra upp i Katrineholm, men har hört att det ska vara trevliga inspektörer som vår trafikskola brukar ta in. Kan ju smöra lite för min lärare och be honom ta hit sin kompis som jobbar just som inspektör :)
Men det är ett tag kvar dit, då jag inte ens kört halkbanan ännu, men den kommer snart bli av enligt min körlärare :D
Och återigen vill jag ge dig ett super stort GRATTIS till körkortet :D
Gäst 2012-10-27 15:23 ! Citera #
. Gratulationer! Nu blir det väl JÄTTEFEST?

Du verkar dessutom bli en erfaren bilförare med hönskunskaper på köpet! =)
HannaPanna 2012-10-28 16:03 ! Citera #
Tack igen!
Jo det blir väll nått firande. Har redan ätit tårta i fredags. Sen kommer min pojkvän till Umeå på torsdag och då ska vi väll fira lite med nån middag ute. Men det känns inte som feta festen är ett sätt att fira körkort på. Det blir nog nyktert så man kan köra mycket :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
14
I dag 10:58
9
I går 22:09
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov