Start > Körkortsforum > I morgon UMEÅ kl 8:15 är det d…

I morgon UMEÅ kl 8:15 är det dags!

HannaPanna 2012-10-25 21:57 ! Citera #
Jag håller på att dö! Jag har försökt lugna mina nerver idag. Jag hade den näst sista lektionen (förhoppningsvis) idag och första 5-10 min gick det inte bra. Jag va verkligen nervös för en vanlig lektion. Gjorde inga stora misstag dock. Körde lite för fort, skärpte mig. Och så några saker till...

Min lärare säger att jag är redo och att jag kommer klara det i morgon. Bara jag koncentrerar mig och inte blir nervös. Jag är så orolig. Jag vill inte kugga. Jag försökte ta körkort för 2 år sen som privatist. 2 Uppkörningar kuggade. Sen började universitets-studier och jag tappade suget. Jag pluggar fortfarande, parallelt med detta. Jag önskar inget annat än att detta bara blir bra och att jag får komma hem med ett GODKÄNT i morgon...

Jag kör upp i Umeå, det ska ju inte vara svårt sägs det. Men jag vet inte.. Är det verkligen lättare här?
Du vet 2012-10-26 00:47 ! Citera #
Hur gick det da ?
HannaPanna. 2012-10-26 05:56 ! Citera #
Jag har inte kört än. Om en timme är det uppvärmning och sen kl 8:15 så kör jag upp.. Min mage vänder sig ut och in asså. Är så nervös :(
Gäst 2012-10-26 08:15 ! Citera #
Ser att du kör upp precis nu och hoppas du fixar det. Jag kuggade i måndags. Mycket för att jag var sååå nervös! Hoppas du slipper det!
HannaPanna 2012-10-26 11:04 ! Citera #
Jag klarade det! :) så nu har jag det förbannade kortet.
Gäst 2012-10-26 13:08 ! Citera #
Grattis!! Hoppas jag klarar det på måndag!
Du vet 2012-10-26 18:19 ! Citera #
Grattis :D
HannaPanna 2012-10-26 20:00 ! Citera #
Tack så mycket! Lycka till på måndag.. Håller tummarna
Jossan-88 2012-10-26 20:06 ! Citera #
Grattis!! Gud vad glad jag blir för din skull :)
Hur gick uppkörningen till?(Vart fick du köra) Fick du göra hela säkerhetskontrollen? Hur var din inspektör? :)
HannaPanna 2012-10-27 12:10 ! Citera #
Tack igen!