Start > Körkortsforum > Jakobsberg / Södertälje

Jakobsberg / Södertälje

Hammerfall 2012-10-10 01:36 ! Citera #
killer
HammerFall ; Ja det är jag det


Men då är det klart du ska köra upp i Södertälje igen, du känner ju till den staden och vet hur rytmen är i bilkörningen där. Så hade jag vart du så hade jag garanterat försökt få köra upp där igen..Men klarade du inte teorin innan tiden gick ut? Har vart ifrån denna sida nu ett tag.. Och jag orkar inte sitta och leta i arkiven här inne :D
killer 2012-10-10 02:30 ! Citera #
HammerFall ; Min teori går ut den 22;a denna månad..

Jag hade enorm tur och hittade ännu en ny uppkörnings tid nu på fredag.. får se hur det går..

Har gjort snart 3 uppkörningar på mindre en 1 månad.. Sorligt många kuggningar men tur med tiderna :D


Jag behöver tips på att slappna av..
Gaara 2012-10-15 16:37 ! Citera #
Själv så tyckte jag att det var enkelt att köra upp i Jakobsberg, speciellt på lördagar. Ingen trafik, bara små vägar, enkelt att köra till motorvägen.

Klarade det dock på försök två, eftersom jag gjorde päronsvängar första gången :D
eje 2012-10-15 17:25 ! Citera #
Hej jag kuggade med men jag vill saga när jag kör med trafikskolan o hemme bra men i före prov e annat vad ska gör ni som kuggade flera gg som jag snälla hjälpa mig
eje 2012-10-17 14:43 ! Citera #
Hi kära grupp som har varit hela tiden med jag fick den idag jag önskar samma för alla längtar
Gäst 2012-10-22 20:46 ! Citera #
Stackare de blir en dyr historia att kugga hela tiden
linaberg 2012-10-22 22:28 ! Citera #
Hur har det gått killer??

Ett tips om du nu skulle behöva göra om teorin. Jag läste inte boken så noga, bara en gång. Men den gången jag läste den så markerade jag alla viktiga saker vilket i vanliga fall är minde än halva texten. Funkade super! Sen gå du bara tillbaka en extra gång och läser att du markerat med markeringspennan. Plus gör testerna här så går det säkert bra :)

BTW så fick jag 65/65 på provet, helt sjukt!
Gäst 2012-11-21 22:42 ! Citera #
killer
HammerFall ; Min teori går ut den 22;a denna månad..

Jag hade enorm tur och hittade ännu en ny uppkörnings tid nu på fredag.. får se hur det går..

Har gjort snart 3 uppkörningar på mindre en 1 månad.. Sorligt många kuggningar men tur med tiderna :D


Jag behöver tips på att slappna av..

Är du klar med teori och uppkörning?
Gäst 2013-01-11 10:34 ! Citera #
Jag körde precis upp i Södertälje, min första uppkörning och blev godkänd. Rekommenderar att köra upp i Södertälje. Jag, tillsammans med min körlärare åkte ett par gånger till Södertälje för att öva på körningen där. Det är mycket högerregel där som man måste tänka på men annars är det vanlig körning. Jag fick köra ut på motorvägen men de är ju knappast några problem. Väldigt lätt, om ni frågar mig. Så kör på Södertälje :)

Btw: sjukt trevlig ”uppkörningslärare”. Han frågade mig om jag ville småprata eller om han skulle hålla tyst! Pluspoäng! Ett tips. Prata inte för mycket, man hittar lätt gemensamma ämnen med läraren men försök koncentrera dig på körningen.
queen 2013-01-15 10:49 ! Citera #
Vet ngn hur det är att köra i sollentuna? hade uppkörningen i södertälje och klarade de inte:( de finns nu inga tider fram till februari. Men jag såg att sollentuna hade tider. ngn kört i sollentuna

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I dag 17:52
1
I dag 00:49
6
I går 23:30
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor