Start > Körkortsforum > Jakobsberg / Södertälje

Jakobsberg / Södertälje

Killer 2012-10-06 22:39 ! Citera #
Ni som känner till både jakobsberg och södertälje när det gäller trafiken, vägarna, väglaget etc.


Är det likt? Är jakobsberg på något sätt fördel att köra upp på jämfört med södertälje? Skillnad på inspektörer?
Gäst 2012-10-07 13:56 ! Citera #
Kör fan inte upp i Jakobsberg! Kuggade där i tisdags! Jakobsberg och Farsta har mest kuggade elever i Stockholm ca: 70%. Rekomenderar starkt Norrtälje! Fick en ny snabb tid i fredags. Åkte upp från Stockholm tog ca; 2 timmar. Körde upp med TRV-s bil och klarade allt galant. Rundan tog ca 20-30min fick åka till ett ställe och vända sen vart de klart ;) Fan vad glad man var på resan hem! Btw ta med protokollet från din kuggade uppkörning som jag gjorde. Man slipper säkerhetskontroll 8-) Fast jag inte kände till staden för fem öre så gick det! :D
killer 2012-10-07 15:35 ! Citera #
Jag hade enorm tur och hittade en tid i Södertälje imorgon, igen. Det är södertälje jag känner till, där jag gjort
alla mina uppkörningar och det är en del. De enda frågetecknet är nu , jag ska köra upp med vägverkets egna bil
och jag har ingen aning om hur den är och skillnaden på den och den jag övningskört med rent inredsmässigt..


Vi får se.. Jag har inga förhoppningar sådär..
Gäst 2012-10-08 17:44 ! Citera #
Hur gick det Killer? Fixade du kortet? ;)
killer 2012-10-08 20:37 ! Citera #
Kuggade idag, är inte ens ledsen. kuggade i fredags också.


är van nu med kuggande
Gäst 2012-10-08 21:10 ! Citera #
Vad kuggade du på Killer?
Gäst 2012-10-08 21:54 ! Citera #
Vafan åk upp till Norrtälje så fixar du kortet killer!
killer 2012-10-08 22:31 ! Citera #
Jag var helt katastrof.. jag kan ju köra bil.. ja har klarat uppkörningen förut.. ja är bara en enormt nervös människa och nervositeten förstör allt för mig.. står inte och ljuger här utan berättar sanningen.. ja har kämpat hur länge som helst och idag blev allt fel.. jag vet inte vad jag ska göra längre men jag har vant mig nu , det känns normalt att kugga..
Hammerfall 2012-10-08 22:38 ! Citera #
Var det inte du som hade klarat uppkörningen i just Södertälje, men sedan kuggat på teorifrågorna ett X antal gånger? Har för mig att jag har läst det här inne :)
killer 2012-10-08 23:19 ! Citera #
HammerFall ; Ja det är jag det

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I dag 01:43
4
I dag 00:14
9
I går 21:36
18
I går 19:43
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor