Start > Körkortsforum > Inför teoriprovet

Inför teoriprovet

Martinoz 2012-10-30 20:27 ! Citera #
Hej jag hade teoriprov idag och när jag hade hatt 30 minuter av mitt prov så var jag färdig inte med alla dom 70 frågorna. då blev det helt blått i skärmen. och då fråga de jag läraren vad som vad hände och han sa starta om datorn och då gjorde jag de. den fastnade igen så fick jag starta om den datorn tre gånger innan den skulle funka sen var tiden ute. det stog 0 min kvar och han sa du har 10 min kvar och enligt mej så stog det att jag hade 20 min kvar när det hände. jag vill kolla igenom alla frågorna en gång till men jag kom bara till fråga 22 och sen sa han du måste avsluta testet och då gjorde jag det och jag fick 51 poäng. om jag skulle ha haft mina 20 minuter istället för 10 så skulle jag haft klarat att få godkänt. jag tycker det är föjävligt dåligt av trafikverket och ha sånna dåliga datorer som hänger upp sej. det hängde upp sig för dom andra som skrev samtidigt som mej och han läraren sa sånt händer ibland skitsack säger jag
Gäst 2012-11-02 10:36 ! Citera #
Man ska inte underskatta de frågorna fron box ,,,bla bla bla ,,de flesta frågor på provet var just de frågor ,,plugga de från den Åbotrafikskolan i bifogade filer .Jag har fått de frågor genom min trafik skolan .Lycka till allihopa ..och plugga inte sönder Er :)
Gäst 2012-11-02 11:28 ! Citera #
Martinoz
Hej jag hade teoriprov idag och när jag hade hatt 30 minuter av mitt prov så var jag färdig inte med alla dom 70 frågorna. då blev det helt blått i skärmen. och då fråga de jag läraren vad som vad hände och han sa starta om datorn och då gjorde jag de. den fastnade igen så fick jag starta om den datorn tre gånger innan den skulle funka sen var tiden ute. det stog 0 min kvar och han sa du har 10 min kvar och enligt mej så stog det att jag hade 20 min kvar när det hände. jag vill kolla igenom alla frågorna en gång till men jag kom bara till fråga 22 och sen sa han du måste avsluta testet och då gjorde jag det och jag fick 51 poäng. om jag skulle ha haft mina 20 minuter istället för 10 så skulle jag haft klarat att få godkänt. jag tycker det är föjävligt dåligt av trafikverket och ha sånna dåliga datorer som hänger upp sej. det hängde upp sig för dom andra som skrev samtidigt som mej och han läraren sa sånt händer ibland skitsack säger jag



Låter konstigt enligt mig. Hänger sig datorn och man inte hinner svara på alla frågorna så borde dom boka in en ny tid åt dig gratis!
Ring till trafikverket och berätta vad som hände så kanske dom kan hjälpa dig att boka in en ny tid som du inte behöver betala för.

Jag hade stått på mig om de hände mig. Aldrig i livet att jag ska tacka för mig och gå därifrån om datorn hängt sig och man inte hunnit svara på alla frågor tack vare det.
”Läraren” var väl slapp och inte orkade ta itu med problemet, därför han sa sådär. Är fan inte acceptabelt att sånt händer. Visst, datorer kan hänga sig.. men då ska man fan få en ny tid!
Nej RING direkt!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor