Start > Körkortsforum > Uppkörning i Jakobsberg

Uppkörning i Jakobsberg

Robbo194 2017-05-16 02:25 ! Citera #
Är snart jag som står på tur, vill gärna ha mitt körkort så snabbt som möjligt och de ända tiderna som finns denna månad är i jakan, har hört att dom är mycket strängare än sollentuna, är det sant? hur är körningen där jämfört med sollentuna, ni som har erfarenhet av båda?
Mats 2017-05-16 11:18 ! Citera #
Robbo194 2017-05-16
Är snart jag som står på tur, vill gärna ha mitt körkort så snabbt som möjligt och de ända tiderna som finns denna månad är i jakan, har hört att dom är mycket strängare än sollentuna, är det sant? hur är körningen där jämfört med sollentuna, ni som har erfarenhet av båda?
Den där frågan går inte att svara på, dom som har klarat sin uppkörning i jakan på första försöket eller kuggade i Sollentuna men klarade sin andra uppkörning i jakan kommer tycka att jakan är bättre...

Och det samma om dom som kuggade i jakan men klarade i Sollentuna kommer tycka en annan sak...

Var bara helt redo när du ska ha din uppkörning, för kan du köra och är 110% redo för en uppkörning så spelar det ingen roll vart du kör upp..

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I dag 18:00
2
I dag 13:14
8
I dag 00:25
3
I går 23:50
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor