Fan så najs! Jag glömmer aldrig känslan den torsdagen alltså.. Kunde inte stå till när jag vänta på BUSSEN på väg hem. Fram o tillbaka fram o tillbaka.
Här får du ett insidertips till uppkörningen, en person jag träffat som kuggat sa att denna gjorde det för att denne ej hade haft foten beredd på bromsen när man kör förbi stillastående bussar. Kan gälla i liknande situationer med. - Kanske värt att tänka på som man ibland kan glömma av när man fokuserar på att ett barn kanske springer av bussen.
Hoppas verkligen du klarar uppkörningen, glöm för all del inte att äta en bit innan, och en riktigt god natts sömn. Innan 20-30 min av provet ring någon som är lugnande, typ mammisen, hon fick ner mig från 6000rpm till 1000
Lycka till!
En halvtimme innan det var dags kom det ut en kille från provsalen som snörvlade och hade tårar i ögonen
. Tyckte så synd om honom.
Fyyy vad hjärtat dunkade när jag skulle klicka på avsluta. 4 minuter kvar. Ingen återvändo. Hela jag skakade när jag kom ut ut från kontorsenheten :-D. Haha. sjukt vilken nervpress det har varit, och vad ovanligt det känns att inte känna sig tvungen att öppna teoriboken/gör str prov nu ikväll.Har pluggat varje kväll hur länge som helst.
Tack för tipsen ang uppkörningen. Jag har en körlektion precis innan. Velar lite för den där, kan tänka mig att det finns både för och nackdelar med att köra en timme precis innan. Men nu är det så. Det får bära eller brista. Hoppas givetvis att det bär. Har semester om en vecka och det skulle ju vara toppen att ha körkortet då