Start > Körkortsforum > Hur stor chans har jag för att…

Hur stor chans har jag för att klara riktiga teoriprovet

Mirz 2012-06-26 14:58 ! Citera #
nezo
jag pluggar nästan varje dag på körkortonline på frågorna!!!
hur stor chans har jag för att klara det riktiga provet!!
hur mycket måste jag kunna!!!???
har prov om 2 veckor kommer jag klara det om jag kan provet här och får kanske 50-55 rätt på körkortonline??


Mitt tips är att du kollar på motiveringar till varje enstaka fråga. Dessa kan hjälpa dig att förstå liknande frågor. Har du bara pluggat frågor så finns det risk att du bara lärt dig hur du ska svara på en viss typ av fråga. Så mitt råd är att få en lite större inblick i varje enstaka fråga genom att ta reda på motiveringen till varje enskilt svar om du nu inte kan motiveringen.

MVH
Saraaa 2012-06-26 22:37 ! Citera #
Jag läste boken en enda gång, sedan gjorde jag tester här. Satt från morgon till kväll i tre dagar och pluggade, pluggade. Den första dagen gick det dåligt, men jag gav mig inte! Mååånga test senare kändes det bra och jag klarade teoriprovet på första försöket! Plugga intensivt nu så klarar du det :) Lycka till!!
Gäst 2012-06-26 22:50 ! Citera #
Saraaa
Jag läste boken en enda gång, sedan gjorde jag tester här. Satt från morgon till kväll i tre dagar och pluggade, pluggade. Den första dagen gick det dåligt, men jag gav mig inte! Mååånga test senare kändes det bra och jag klarade teoriprovet på första försöket! Plugga intensivt nu så klarar du det :) Lycka till!!


Ett utmärkt exempel på ytinlärning, för övrigt. Min rekommendation är att sprida ut det över ett par veckor, så sitter det sen för framtiden.
nezo 2012-07-04 12:25 ! Citera #
Jag fick mitt kööörkkooorttttttt

aahhhhhhhhhhhhhh
nezo 2012-07-04 17:44 ! Citera #
Tack för denna tid...dags att bege mig ut på gatorna nu!!!! känns helt jävla underbart.....vi ses tuuut tuuut
kimberlypetra 2012-07-19 13:41 ! Citera #
Grattis grattis!! Låter alltså som att göra frågorna här är en bra idé. Hittills har jag mest pluggat i boken men den är bra också. Kör försiktigt ;)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest