Start > Körkortsforum > Teoriprov nu på Lördag. Allt e…

Teoriprov nu på Lördag. Allt eller inget. Läs och skriv!

killer 2012-05-28 19:50 ! Citera #
prs

Ganska rutten attityd...

...känns inte så motiverande att hjälpa till då.

Det här är ett forum där kunskap ska förmedlas till flera och där alla hjälps åt. Lycka till i Västerås...

Jag kanske motiverade mig fel. Det kändes som att personen i fråga berättade lite mer om sig själv än att hjälpa mig men det är ok. Som sagt är ganska stressad och näsintill rädd, men ändå inte, så jag överreagerar lite. - över ännu en kugg imorgon. Men jag raderar ordet kugg ur mitt lexikon, ska göra allt för att klara imorgon, hoppas jag får liite tur med frågorna också samt att jag kan skärpa mig till max. Tack för din lycka till prs. ;)
inspektörn 2012-05-28 20:07 ! Citera #
Killer!
Ge mig din msn-adress så skall jag se vad jag kan göra!
killer 2012-05-28 20:33 ! Citera #
Inspektörn : Säg till ifall du hinner adda mig, ibland vill msn att båda parterna ska lägga till varandra. Skicka gärna ett mail så jag får tag på din mail-addres - så kan jag lägga till dig också.
killer 2012-05-29 08:30 ! Citera #
Påväg till västerås nu inför ännu ett teoriprov..
Gäst 2012-05-29 10:31 ! Citera #
Håller tummarna killer. Lycka till!
Gäst 2012-05-29 10:32 ! Citera #
När är provet?

Uppdatera så fort du är klar, så vi får se hur det gick! Lycka till!
killer 2012-05-29 10:35 ! Citera #
Står och väntar nu. Provet är 11;00
Gäst 2012-05-29 10:43 ! Citera #
Ta det lugnt och andas. Det kommer att gå bra!
killer 2012-05-29 12:28 ! Citera #
Kugg som vanligt. Hittade en tid 13 Juni vilket blir min
sista chans för uppkörningen går ut då också
Micke78 2012-05-29 12:41 ! Citera #
Jag tycker att du ska skita i att ta den tiden, utan sudda allt och börja om från början så att du har en stabil grund att stå på. Det verkar som du stressar allt för mycket, ta ett steg tillbaka och se över HUR du pluggar teorin, är det bra? kan det göras bättre och i så fall hur? behöver du hjälp av någon?

Jag förstår att du är fruktansvärt irreterad, det hade jag ochså varit. Hur många rätt fick du denna gång? Var det samma typ av frågor du har fått tidigare som du kuggade på? kan du komma med ett exempel på en fråga som du kuggade på så kan jag se om jag kan hjälpa dig med den så att du förstår..

Är verkligen djupt ledsen för att du missade igen :cry:

Senaste foruminläggen

Rubrik
1
I dag 11:02
13
I dag 08:50
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov