Micke78
Coopah
57/65! Wohoo!Det gick bra, trots att man satt i ett rum med hypernervösa ungdomar som nästan skrek av lycka efter att de hade klarat provet, lite smått irriterande faktiskt. Själv skrek man ett glädjetjut när man väl var ensam
Frågorna var väldigt lika de här på Körkortonline, jag tycker inte att jag hade 110% koll på boken men läs igenom, läs lite teori här på Körkortonline och googla/leta i teorin om du funderar på något du inte kommer på.
Jag kände mig inte säker under provet, jag var lite tveksam på vissa frågor som jag inte hade läst om i teorin tidigare, bland annat vad man ska göra om man kör på en hund, kontakta ägaren ELLER ringa polisen eller bara ringa polisen bla.
Sen hade jag fel på att Etanol inte är ett fossilbränsle också.
Menmen, man kan ju inte ha alla rätt, jag blev väldigt nöjd. Mitt slutord:
Det räcker alltså att träna via Körkortonline och boken. Jag tipsar även att om du hinner gå igenom alla frågorna igen och verkligen tänka efter på det du är osäkra på. Oftast är första intrycket rätt.
Tack körkortonline!
Och lycka till Micke och mandy ! Det ska ni nog klara av
Vad roligt och höra att du klarde provet, ett stort grattis ! !
Då kan man börja känna sig lite lugnare av att veta att boken och körkortonline verkligen funkar
Än en gång önskar jag dig ett stort grattis.. Har du uppkörningen kvar nu eller har du grejat alltihopa?
lolosan:
Tacktack! Du borde inte vara nervös, om du inte har väldigt bråttom att ta körkortet dvs och inte har tränat något bra inför det. OM du mot förmodan skulle misslyckas så är det ju inte hela världen, 220 kr är väl inte så otroligt mycket pengar inte. Se till så du är förberedd i boken och på Körkortonline så ser jag inga anledningar till att du skulle kugga :-)
Micke:
Man tackar och bockar!
Japp, jag är väldigt tacksam över att jag använde körkortonline, använde nämligen en annan sida tidigare som inte hade några förklaringar vid facit. Körkortonline är klockren.
Jag har uppkörningen kvar som är om cirka en vecka :-)