Teoriprov i morgon
Hoppas
Tänkte fråga.. Har inte betalat teoriavgiften än. Kan jag betala den imorgon eller på måndag? Kommer jag kunna göra provet ändå? Hinner det komma en påminnelse eller kan jag betala direkt i teorisalen i receptionen?
Bra fråga, det vet jag faktiskt inte, men det borde väll gå att betala direkt vid receptionen. Annars kan du säkert komma överens med dom hur du ska gå till väga. Det borde ju funka att dom skickar en faktura som du kan betala..
Ska sova nu. Har pluggat 1-2 timmar idag och ska plugga 1-2 timmar extra på morgonen.
Det som skrämmer mig mest är att jag fortfarande inte är godkänd på fas C och fas Fordon på frågorna på STR, som man får av sin trafikskola. Att få godkänt på dem faserna är 90% på vägen anser skolan. Jag ska hinna göra minst 5 test till på morgonen i alla fall.. Ska upp vid 08 tänkte jag och köra på till 11.. Ska arbeta stenhårt med fas C och fordon, försöka få godkänt, sen ska jag göra 1-2 sluttest och 1-2 extra A och B faser.. Sen när jag är klar med det gå igenom resultat i boken sen far jag iväg till provet. Ska vara lugn, har självförtroende men jag blir förstörd om ja kuggar.
Kuggade nyss med 51. Blir helt jävla galen.
Hade 3 minuter kvar va stressad råkade rätta.
Bokade om en ny tid. Det är den sista tiden jag
hinner med sen går uppkörningen ut också.
Kommer med mer info senare
Jag hade 15 minuter kvar när jag var klar med
hela provet samt rättningen. Tiden var inga
problem idag. Men jag tror jag råkade glömma
svara på 1 fråga eller något. Återkommer
med resultat och min nya teori tid senare.
Ska ringa varje dag om snabbare tid
Men fasiken vad tråkigt, beklagar verkligen..
Det enda som är positivt är att du har kommit närmare och närmare för varje gång, så nästa gång du skriver så kommer du greja det. Fick du många frågor som du fick på ditt förra prov eller var det helt andra frågor?
Det enda som är positivt är att du har kommit närmare och närmare för varje gång, så nästa gång du skriver så kommer du greja det. Fick du många frågor som du fick på ditt förra prov eller var det helt andra frågor?
Det var många liknande frågor. Uppkörningen går ut 12/6, och mitt teoriprov är den 7/6;e. Blir så jävla galen, nu är det inte ens några garantier på att jag klarar nästa heller.. Har ingen ork, lust eller vilja kvar.. Men måste.. måste bli klar med det här.. Jag har kämpat så länge och gett allt.. Ska ringa varje dag om tidigare tider.. fyfan..
Såhär såg det ut ;
1 - Fordonskännedom, manövrering 4/7
2 - Miljö 5/5
3 - Trafiksäkerhet 11/16
4 - Trafikregler 26/32
5 - Personliga förutsättningar 5/5
Helt sjukt.. Alltid samma brister och nästa gång måste jag klara.. Oooh blir galen.. inspektörn muntra upp mig här
Det var många liknande frågor. Uppkörningen går ut 12/6, och mitt teoriprov är den 7/6;e. Blir så jävla galen, nu är det inte ens några garantier på att jag klarar nästa heller.. Har ingen ork, lust eller vilja kvar.. Men måste.. måste bli klar med det här.. Jag har kämpat så länge och gett allt.. Ska ringa varje dag om tidigare tider.. fyfan..
Jag kan verkligen förstå din frustration, och det är nog lätt gjort att man tappar lusten och orken. Men då ger man en massa ”gratis pengar” till trafikskolorna och vägverket, och att man inte får ut nått av det. Så lätt ska dom inte få komma undan. Försök att inte bli stressad vid nästa prov, fast det är nog lättare sagt än gjort. Och jag förstår att man INTE vill göra om allt från början igen !
Helt seriöst. Om man kollar nu på mitt senaste resultat, vilka kapitel - eller för att vara mer exakt, vilka sidor bör jag läsa på exakt? Vore guld om någon kunde berätta det för mig. Läser för övrigt boken som heter ’’Du och jag i trafiken’’.
Känns ju onödigt att läsa hela boken..
Senaste foruminläggen
Rubrik