Ska skriva teoriprovet nu den 20;e Mars. Pluggar för fullt i boken, antecknar och övar på datorn.
Ska in 5;e gången nu, har inte världens bästa självförtroende.. Var ungefär 1 månad sedan jag satt i en bil, ska övningsköra privat 4-5 timmar den här veckan för att få tillbaka självförtroendet. Jag har kuggat på båda proven 4;a gånger.. Ska isolera mig i huset f.r.o.m nu på Måndag, klistra mig i plugg - så får vi se om det går vägen denna gång. Mina fördelar är väl - antar jag, att jag har gjort provet ett antal gånger och att jag känner igen frågorna. Sen så är mitt bästa resultat 48, inget värdelöst resultat men jag brister på trafikregler. Pluggar på mina brister varefall.. Jag orkar inte ens skriva, klaga eller uttrycka mig längre. Det är bara att ta tag i det och klara det. Återkommer varefall senare. Gäller att vara lugn på provet, vara systematisk och tänka logiskt, det handlar inte alltid om att man inte kan svaret. Jag skrattar oftast när jag kollar på mitt resultat.
Anyways, jag återkommer senare. inspektörn, du får gärna skriva och stötta mig en gnutta
Jag kommer starta en ny tråd om 1-2 dagar antar jag, du får gärna ha koll på den på just kategorin ’’Teoriprovet’’. Gillar dina svar inspektörn och du är erfaren.