Start > Körkortsforum > Krocka med en långtradare på u…

Krocka med en långtradare på uppkörningen..

tonk 2010-09-23 16:36 ! Citera #
Usch! Hur gick det med dom som som var i bilen och långtradaren då? Satan vad tråkigt att det händer på en uppkörning.. Till den som frågade vem som får betala, det gör försäkringen.
RIKTAD 2010-09-24 14:49 ! Citera #
Det var riktigt illa, men men det kan även hända den bästa av oss, till dig som fråga ”vem betala” så harj ag ett svar, det går på försäkringen som bilskolan har. :)
robbo 2010-09-27 19:03 ! Citera #
Min körskolelärare berättade om en olycka som hade hänt när han hade vart ute och övningskört med en elev, tydligen hade de krockat med en begravningsbil (ni vet med lik i) haha, stackarn!
Victor A 2010-10-06 15:33 ! Citera #
kicksson
Fick höra idag att en av körskolans bilar var inne på lagning för att någon under sin uppkörning hade krockat med en långtradare. Jag frågade om personen hade kuggats och ja det hade hon, men inte för det.. Men fatta att kvadda en bil då, huuuh..

bell
så hon hade krockat med en långtradare och inte blivit kuggad för det?? låter lite konsligt, klart man blir kuggad om man krockar på uppkörningen!


Hon blev ju kuggad skrev Kicksson ju... ”Jag frågade om personen hade kuggats och JA det hade hon,”
Gäst 2010-10-06 17:40 ! Citera #
Hon kanske redan hade kuggat och blev nervös över ett fel hon gjorde? Varav kvadda körskolebilen... Hoppas man slipper det själv, skulle inte våga gå tillbaka till den körskolan efter det. :)
steven 2010-12-02 09:54 ! Citera #
svenne101
Bara för att man krockar så behöver det ju inte betyda att man gjort något fel. Men det måste vara hemskt att hamna i en sådan situation under sin uppkörning, värsta tänkbara.

när min mor tog körkort krockade hon med en cycklist men blev inte kuggad på grund av att det inte var hennes fel
!
steven 2010-12-02 09:56 ! Citera #
kabo
hon kanske redan hade kuggat och blev nervös över ett fel hon gjorde? Varav kvadda körskolebilen... Hoppas man slipper det själv, skulle inte våga gå tillbaka till den körskolan efter det. :)

jag tycker att du har fullständig rätt jag vill i alla fall inte att det ska hända mig på uppkörningen

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov