Start > Körkortsforum > Krocka med en långtradare på u…

Krocka med en långtradare på uppkörningen..

kicksson 2009-05-14 00:32 ! Citera #
Fick höra idag att en av körskolans bilar var inne på lagning för att någon under sin uppkörning hade krockat med en långtradare. Jag frågade om personen hade kuggats och ja det hade hon, men inte för det.. Men fatta att kvadda en bil då, huuuh..
Nucleus 2009-05-19 03:27 ! Citera #
Hehe olyckor händer ju när man minst anar det.

Inte rätt dag om det nu finns nån ”rätt” dag.

/N
Ellet 2009-05-27 07:56 ! Citera #
Herregud, snacka om ångest!
Gäst 2009-06-29 22:34 ! Citera #
Vem e det som får betala?
Gäst 2009-06-30 15:25 ! Citera #
Så hon hade krockat med en långtradare och inte blivit kuggad för det?? låter lite konsligt, klart man blir kuggad om man krockar på uppkörningen!
Gäst 2009-07-01 01:10 ! Citera #
Bara för att man krockar så behöver det ju inte betyda att man gjort något fel. Men det måste vara hemskt att hamna i en sådan situation under sin uppkörning, värsta tänkbara.
Gäst 2009-07-02 19:28 ! Citera #
Usch!!! Snacka om otur... höll på att krocka med en taxibil en gång under en körlektion. Jag skulle byta körfält och trodde att han släppte in mig, men icke, han körde bara på. Min körlärare tog ratten och styrde åt andra hållet i sista minuten. efter det var jag livrädd för att byta körfält :p
Gäst 2010-09-05 20:02 ! Citera #
Låter lite logiskt att man kuggar, men är det inte ens eget fel så vet jag inte om man kuggar!
En jag känner satt i en bilkö 3/4 av tiden på uppkörningen och klarade den, så är nog lite från gång till gång!
Nattlampa 2010-09-19 16:47 ! Citera #
Framgick det vems fel det var, det kunde lika gärna vart långtradaren som körde i skolan’s bil? Då är det ju fortfarande en krock. Enligt mig.
Hoppas ingen gjorde illa sig.
Christoball 2010-09-21 19:19 ! Citera #
Om det inte var tjejens(?) fel så borde man i alla fall få en gratis omkörning utan att bli kuggad men dom kan ju inte godkänna provet när du inte utfört hela.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo