Start > Körkortsforum > Hur lång är en uppkörning

Hur lång är en uppkörning

DenSomUndrar 2012-02-22 22:08 ! Citera #
inspektörn
Jesper, det räcker med 20 meter för att veta om det finns hopp eller inte, men EU kräver minst 25 minuters rulltid om inget oförutsett händer.


Inspektören, lever du upp till nicket i verklighet också? Du verkar ligga inne med en del information både ytligt och djupa.

Eller så är det bara självklara grejer.
inspektörn 2012-02-22 23:41 ! Citera #
Den som undrar, om du skall kolla vem som kan laga mat av två personer och du ber dom hacka en lök, så ser du direkt vem som kan laga mat och vem som inte kan. Det är likadant när det gäller bilkörning, hur kliver personen in i bilen? Hur ställer dom in stolen och speglarna, hur startar dom osv, innan bilen har rullat iväg så vet du väldigt mycket om deras kunskaper!
Gäst 2012-03-06 16:59 ! Citera #
Körde 40 min och klarade det :)
Saban 2016-05-16 15:19 ! Citera #
Körde i 30min och klarade i första försöket.
Men det finns många idioter som bara kuggar dig pga det roligt för dem,dem vill att trafik skolan ska känna pengar, dem har det inte bra hemma eller så könner dem sig bara skitt innerst inne så leker dem med folk sen.
Kör du bra eller dåligt spelar någon gång inget roll alls.
Piss
Gäst 2016-05-16 16:18 ! Citera #
inspektörn 2012-02-22
Den som undrar, om du skall kolla vem som kan laga mat av två personer och du ber dom hacka en lök, så ser du direkt vem som kan laga mat och vem som inte kan. Det är likadant när det gäller bilkörning, hur kliver personen in i bilen? Hur ställer dom in stolen och speglarna, hur startar dom osv, innan bilen har rullat iväg så vet du väldigt mycket om deras kunskaper!
Det känns ju bra att man skapar en bild av dem innan de ens börjat köra..
Acafaca 2019-04-27 10:08 ! Citera #
De er idioter jag klarade på 1 försök men de kugad min vän på grund av han inte stanade exakt vid linjen på stop men det såg man inte vart den var för att det var snö hahahajah idioter

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
6
I dag 08:59
3
I går 22:14
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov