Start > Körkortsforum > Hjälper körkortonline.se?

Hjälper körkortonline.se?

samueel 2012-03-17 16:20 ! Citera #
kungen
hej, jag har en sån där konto här på körkortonline där jag har betalat för.
jag får godkänt på alla tester jag gör här och jag har läst ut boken en gång, tänkte läsa den igen 1-2 gånger till,
och jag tänkte eftersom jag har köpt denna tjänst på den här sidan så borde de räcka för att kunna klara teoriprovet?

vet inte riktigt hur jag ska formulera mig, men de jag vill komma fram till är hur bra är körkortonline?
kan man klara teorin om man pluggar här och förstår allt som finns här + läsa boken?
eller måste jag plugga på nå mer liknande program med teorifrågorna?
puss :)


Jag har gjort precis som du + plus Bonniers tafikskola. jag har fått fullpott på de senaste 11 proven jag gjort online så jag känner mig iallafall hyfsat säker. MEN, om du känner dig osäker så ska du inte chansa.
Gäst 2012-03-20 19:32 ! Citera #
Absolut! Men det räcker inte med enbart körkortonline.se en kombination av boken är viktigt!.
Fredmeister 2012-03-21 19:30 ! Citera #
Jag har inte köpt paketet med frågor ännu, men har det i tankarna.
Har själv kört en hel del med Trafikskolan TEO 2010 vilket jag är nöjd med. Dock så har Teori sektionen på sidan hjälpt mig en hel del.
Det är lätt att hitta information i listan under ”Teori fliken” samt sökfunktionen.
Sanni 2014-03-25 12:58 ! Citera #
Jag tycker den här sidan har varit kanon! Gjorde teorin i fredags och fick 60 Poäng. Läste boken ca 2 ggr men tyckte ingenting fastnade. Övade jättemkt på denna sida, kunde nästan alla frågor utantill. Hade antagligen klarat teorin med hjälp av enbart denna sida.

Kan vara bra att läsa på lite extra om just bilens ”praktiska” delar, alltså om motorn, motorolja, kylarvätska o sånt. För tycker inte de finns så många frågor om sånt här. Fick en fråga på teorin ifall det kan vara olämpligt att byta motorolja själv. Har för mej svaret var att det är det, eftersom det kan komma luft i systemet ifall man inte gör det rätt.
BMW 2019-05-05 19:40 ! Citera #
Hej, jag gjorde proven på körkortonline.se ca 2 gånger per dag i en månad och klarade provet enkelt.
Ylva 2019-05-05 21:06 ! Citera #
Bumpar upp den här. Flera från 2019 som använder korkortonline.se och tycker att det har varit tillräckligt för att få godkänd? :)
Maya 2019-05-07 06:48 ! Citera #
Gjorde teoriprovet igår, godkänd. Läste boken tre gånger under två månader(+lite då och då när jag undrade nåt). Körkortonline appen helt ok men tränade med två till (elevcentralen och ta körkort) för att få lite variation. Frågorna på provet inte exakt samma men snarlika.
Ylva 2019-05-07 22:10 ! Citera #
Maya 2019-05-07
Gjorde teoriprovet igår, godkänd. Läste boken tre gånger under två månader(+lite då och då när jag undrade nåt). Körkortonline appen helt ok men tränade med två till (elevcentralen och ta körkort) för att få lite variation. Frågorna på provet inte exakt samma men snarlika.
Takk :) Får man luriga kuggfrågor på provet, som man får på nätprovet?
Alice 2019-05-07 22:19 ! Citera #
Maya 2019-05-07
Gjorde teoriprovet igår, godkänd. Läste boken tre gånger under två månader(+lite då och då när jag undrade nåt). Körkortonline appen helt ok men tränade med två till (elevcentralen och ta körkort) för att få lite variation. Frågorna på provet inte exakt samma men snarlika.
Får man gå tilbaka och endra ett svar på teoriprovet om man ångrar sig?
Gäst 2019-05-08 02:43 ! Citera #
Alice 2019-05-07
Får man gå tilbaka och endra ett svar på teoriprovet om man ångrar sig?
Ja det får man. Du kan markera frågorna du är osäker på för att gå tillbaka och ändra på slutet.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
5
I går 20:47
1
I går 20:30
14
2024-05-03 20:04
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor