Start > Körkortsforum > Hjälper körkortonline.se?

Hjälper körkortonline.se?

kungen 2012-01-19 16:43 ! Citera #
Hej, jag har en sån där konto här på körkortonline där jag har betalat för.
jag får godkänt på alla tester jag gör här och jag har läst ut boken en gång, tänkte läsa den igen 1-2 gånger till,
och jag tänkte eftersom jag har köpt denna tjänst på den här sidan så borde de räcka för att kunna klara teoriprovet?

vet inte riktigt hur jag ska formulera mig, men de jag vill komma fram till är hur bra är körkortonline?
kan man klara teorin om man pluggar här och förstår allt som finns här + läsa boken?
eller måste jag plugga på nå mer liknande program med teorifrågorna?
puss :)
Gäst 2012-01-19 17:12 ! Citera #
Körkortsboken och korkortonline.se räcker utmärkt för att klara kunskapsprovet, jag klarade det med två fel.

Boken förmedlar kunskapen och frågorna här hjälper till att täcka upp vilka luckor man behöver täppa till och förbereda sig på hur frågorna utformas på kunskapsprovet.
Gäst 2012-01-19 20:50 ! Citera #
Absolut. Satsade mest själv på boken + körkortonline och klarade det på andra försöket dock. Tänkte för mycket på första men gick mycket bättre på andra. Det jag gillar med körkortonline i jämförelse med t ex Bonniers eller TEO programmen är att här får man veta det rätta svaret + anledningen till svaret. Så när man svarar fel så jobbar man med teorin om man läser igenom varför det rätta svaret är rätt och det felaktiga är fel. Tycker jag är jättebra och hjälpte mig mycket! :)
Gäst 2012-01-20 12:40 ! Citera #
Jag läste körkortsboken och köpte frågorna här på körkortonline. När jag gjorde testerna här så gick jag igenom förklaringarna till alla frågorna jag hade svarat på (även de där jag hade svarat rätt) och såg till att jag förstod dem. Jag fick 64 av 65 på kunskapsprovet, första försöket. Rekommenderar varmt att du köper frågorna här. Det är 190 välspenderade kronor :)
ThereseHamberg 2012-01-23 12:18 ! Citera #
Jag gjorde nästan bara prov här på korkortonline.se. Ströläste endast lite i boken när jag inte hade annat för mig ( typ när jag åkte tåg osv.. ) Jag skrev alltid upp svaren jag fick fel på samt förklaring till dom i en bok som jag läste igenom och sen gjorde jag ett till prov, skrev upp svaren igen och fortsatte så. Jag fick 62/65 på första försöket! :) Så rekommenderar denna sida!!
KodeAron 2012-02-16 11:10 ! Citera #
Är det värt att betala 190 kr för frågorna alltså? Räcker det inte med boken/böckerna och kanske läsa igenom gratisteorin på körkortonline.se ?
Gäst 2012-02-16 11:20 ! Citera #
KodeAron
Är det värt att betala 190 kr för frågorna alltså? Räcker det inte med boken/böckerna och kanske läsa igenom gratisteorin på körkortonline.se ?


Givetvis klarar man sig utmärkt med enbart boken och teoriavsnittet här på sajten. Frågorna är bara ett bra sätt att testa sina kunskaper. Med tanke på att man lägger ner mellan 5000 och 20000 kronor på ett körkort, så är 190 kr ingenting.
Gäst 2012-02-16 11:24 ! Citera #
Hej jag har läst teori prov på kokrtonlin.se jag gjrde prov igår fick 50
kungen 2012-02-19 15:42 ! Citera #
Tack alla för er svar, jag tog körkortet för 3 dagar sen, den här sidan va verkligen bäst och de va verkligen värt och lägga 190 kr på de :)
Gäst 2012-02-22 14:01 ! Citera #
Skrev teorin idag. Har pluggat med hjälp av främst Körkortonline, gjort 7-8 test på str.se också, och läst Körkortsboken 1 gång ordentligt och skummat ett par gånger.

Körkortonline var outstanding för mig i mitt pluggande - det jag hade klart mest hjälp av. Låg på kring 85-90% rätt på testen här tills jag kört igenom alla frågor, då låg jag på 95-100%. På Teoriprovet fick jag 58 av 65 (89%), d.v.s. klart godkänt men inte superbra.

Frågorna var i mitt tycke väldigt lika, även om de var annorlunda. En del var lite för exakta och därför svåra, typ Hur stor del av de som dör i singelolyckor är berusade, 25, 33, 50 eller 67%? (visst bara att det var rätt många...)

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
11
I går 17:29
4
I går 12:38
1
2024-05-07 10:18
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest