Hej! Jag har hängt här inne bra länge nu och tycker att jag fått riktigt bra stöd av alla trådar så nu tänkte jag bidra med min erfarenhet efter att ha klarat teoriprovet med 62/65. Jag pluggade i 2 veckor intensivt och cirka 1 månad då och då. Jag har testat både TEO och Bonniers trafikskola och kan säga att jag tycker att båda enbart är slöseri med pengar. Det enda som är till någon hjälp är BOKEN! Underskatta inte boken. Läs den flera gånger. Jag läste den ibland bakifrån för att få variation. När du sedan känner att du kan ALLT du läser kan du testa lite gratis tester. Det enda som hjälpt mig med dataspelen är nog TEO och det var enbart för att layouten var likadan och man då kände sig lite mindre stressad på provet. Var heller inte nervös och försök att applicera dina kunskaper när du sitter på bussen eller liknande. Titta på parkerade bilar, e de parkerade rätt? Gjorde bilisten rätt som stannade/inte stannade där osv. Försök på så sätt ”införliva” dina kunskaper så de inte enbart är text att komma ihåg. Slutligen vill jag be alla att tänka på att teoriprovet inte är något man ska plugga för att gå godkänt det handlar om att få kunskaper som ska finnas kvar och göra dig till en bra förare. Plugga för detta och inte för att enbart bli godkänd! Det blir mycket roligare då och man lär sig lättare.
Hoppas jag hjälpt någon!