Det är ju ganska förståligt att man blir underkänd om man kör för fort.. Kan man bli underkänd om man kör för långsamt?
Då måste det till att man kör väldigt långsamt trots deras tillsägelser. Dom har ju hela tiden radiokontakt med dig och är det nånting dom tycker verkar lite konstigt så säger dom bara till om det.
(Det är inte som uppkörningen där dom sitter helt tysta och väntar tills efteråt med att ge dig alla synpunkter)
Förutom beecens kompis så har jag inte hört talas om nån annan som blivit underkänd på halkbanan (med undantag från fortkörarna)
Och för att lägga nåt nytt till tråden så kan jag säga att eftersom jag bokade mig privat så var jag tvungen att genomgå ett
körprov i början på halkkörningen.
Det innebar att man skulle köra en kort hinderbana med läraren med sig i bilen, bara så att dom ser att man är bra nog som förare för att ta till sig utbildningen (Eftersom det inte är en körskola som bokat dig). Det är ganska lugnt och en exakt tidsgräns att hålla.
Om det är någon nervös som ändå vill ha lite mer detaljer om körprovet på halkan (vet inte ifall det är ett lokalt krav, men jag tror det är nationellt) så är det bara att höra av sig så svarar jag