Start > Körkortsforum > Sätt att plugga till teorin?

Sätt att plugga till teorin?

Gäst 2011-11-22 12:42 ! Citera #
Hej, som alla vet finns det många olika sätt att pluggat till teorin, här tycker jag att vi som har tagit teorin delar med hur vår studieteknik var!

Kan börja med mig:

1. Läste Boken
2. Använde mig av BT, TEO och tester i trafikskolan.
3. Repeterade mycket
4. Frågade kunniga om frågor inte jag kunde!
5. Fick 61, helt ok resultat, jag pluggade totalt cirka en vecka.
Sebbe 2011-11-24 12:19 ! Citera #
Det låter kanon. Grattis till resultatet ;)

Jag läste teoriboken 2 ggr och gjorde en massa övningar här på körkortonline. Fick 58 poäng på provet och då vill jag medela alla där ute som oroar sig att jag har under tiden då jag pluggat; jobbat kvällar och helger 40 tim/vecka, tränat 4ggr i veckan på hög nivå och haft en tjej som är sjuk i a*******. Med tanke på den pressen jag har haft både mentalt och fysiskt i från alla olika håll så bör alla klara provet genom att göra tester och läsa boken norgrant en gång och lite reptetitioner.

Detta skriver jag för att pusha andra att ingenting är omöjligt. Vi kan mer än vad vi tror.

Ps. Provet var enkelt. Tänk bara logiskt och utgå alltid ifrån säkerheten först.
sebbe 2011-11-28 17:54 ! Citera #
Sådär. Då klarade man uppkörningen ;) Gick smärtfritt och efter turen med kontrollanten så var lappen i handen.. SÅ JÄVLA GLAD!!!!!!!

Senaste foruminläggen

Rubrik
2
I går 22:41
1
I går 22:06
2
I går 12:10
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo