C-kort

Gäst 2022-12-18 18:34 ! Citera #
Hej Skåne.

Folk skriver som dom gör för att dom inte har nån koll.

Priser jag fick på körskolan va:
C - 25000
Ce - 25000
Ykb - 25000

Alltså 75 sen är det bara att fixa jobb som chaufför!

Chi-Rho
Fisshaye 2023-06-18 15:38 ! Citera #
Hej
Hur kan man hitta eller köpa c körkort teori på nätet.
Robert 2024-03-22 01:40 ! Citera #
KOMVUX HAR UTBILDNING BUSS OCH LASTBIL. MAN SÖKER OCH SKICKAR MED EN BRA FÖRKLARING PÅ ANSÖKAN VARFÖR MAN VILL DET ELLER DET. MAN FÄR ÄVEN YKB UTBILDNING PÅ KÖPET. SAMT ATT MAN FÅR BETALAT ELLER BIDRAG UNDER UTBILDNINGEN. TOG MITT BUSS KORT PÅ SÅ VIS. HÖR OM DOM FORTFARANDE HAR UTBILDNINGEN KVAR ALLA KAN SÖKA. LYCKA TILL HEJ.
Björn He 2024-03-22 08:10 ! Citera #
Man skulle behöva gå fordon- och transportprogrammet under gymnasietiden, då skulle det vara möjligt att redan som 18-åring få körkort för lastbil. Jag tycker dock inte det borde vara absolut nödvändigt att ha C-körkort för det borde gå att köra transporter även med B-körkort, under förutsättning att man kör skåpbil/lätt lastbil. Modernare lastbilar är vad jag sett storlekar större än 50-talets lastbilar som bara var någon storlek större än en personbil.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I dag 08:41
7
I dag 08:29
3
I dag 07:23
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest