Start > Körkortsforum > Klarade teori idag!

Klarade teori idag!

Gäst 2011-09-23 14:19 ! Citera #
Hej allihopa! Jag klarade min teori idag 23/9!!! Underbar känsla, mina tips är kombinera boken med körkortonline. Utan denna kombination hade jag aldrig klarat mig, Du ska åtminstonde ligga på 60 poäng innan du ska göra det riktiga. Mitt tips är: TA DET LUNGT! Självklart är man stressad men försök att ta det så lungt som möjligt. Du har gott om tid. När du har gjort frågorna GÅ TILLBAKA och läs igenom sakta. Du kan se en fråga du kan, men va försiktig dom kan luras med ett visst ord. Lär dig inte bara svaren, utan lär dig varför ett visst svar är lätt. Djupinlärning är BÄST! Satsa mycket på trafikregler,trafiksäkerhet. Miljö o bilens inre kommer de bara 5 frågor vadera på. LYCKA TILL!!!
Rebecca 2011-09-24 16:57 ! Citera #
Tack för tipset.. mitt största problem är just miljö o de tekniska frågorna.. nu kan man ju pusta ut lite iaf!! =)
Stort grattis till avklarat teoriprov.. Lycka till på uppkörningen!! =)
Gäst 2011-09-25 19:03 ! Citera #
Ja! Du kan verkligen pusta ut. De var precis de jag också hade problem med. Men oroa dig inte det kommer som sagt bara 5 frågor vadera. Uppkörning imorgon Måndag den 26 jag återkommer med resultat och tips!

Senaste foruminläggen

Rubrik
2
I dag 12:10
13
I dag 08:50
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest