Start > Körkortsforum > Plugga till teoriprovet på bäs…

Plugga till teoriprovet på bästa sätt?

36årutankort 2011-12-05 16:40 ! Citera #
Jag använder mig av frågorna här. Det är tillräckligt svåra och det ger en förklaring på dem frågor som jag har svarat fel på. Inte bara det den hänvisar även till den sida i körkortsboken där man kan läsa det man itne har uppfattat.

Jag säger bara det körkortonline.se är bäst. Jag har även gått igenom Bonniers 2011 men jag måste säga att det var lite för enkla frågor. Visst kan dem praktiska simulations övningarna vara skoj men om man övningskör mycket så behöver man inte dessa simulationsövningar via datorn.

Så Körkortonline + Körkorstboken uppl. 20 är toppen!!

Tack Tack
Tanga18 2011-12-07 15:00 ! Citera #
Idag klarade jag Teoriprovet! Fick 55 poäng, första försöket! :)
Jag kan starkt rekommendera: Körkortonline - De är skitbra frågor som man lär sig väldigt mycket av, mesta dels för att man får förklaring varför det är på det viset. Så man förstår varför
det är de svaret, så man inte bara klickar i något för att man sedan vet att det är det rätta svaret när man har gjort det en hel del gånger. Man får också veta vart man kan hitta svaret i körkortsboken!
Trafikskolan TEO - Ett jätte bra program, som är väldigt likt det riktiga provet! Enda nackdelen var att det va väldigt logiskt vilket svar det var,
det var väldigt enkelt att veta vilket som var rätt t.ex.
+ att man inte inte för förklaringar varför de är det rätta svaret. Men en bra sak är att det står vart man kan hitta svaren i körkortsboken.

Lärde mig det mesta genom denna sidan, tack körkortonline!

Håller tummarna för att uppkörningen går lika bra! =)
Hamze 2021-09-07 01:18 ! Citera #
Hej jag har en fråga som jag inte har klart tänk på hur jag ska svara på min teori boken men den lyder:

Reationssträcka 8 meter

Bromssträckan 5 meter

Hur långt blir stoppsträckan om du, under samma förhållande, ökar farten till det tredubbla

Tack :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
7
I dag 06:31
10
I dag 00:37
1
I går 19:26
2
I går 14:09
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor