Kan ju säga att i mitt fall så var det totalt slöseri med tid och pengar att plugga på körkortsfrågorna här på körkortonline eftersom knappt några av frågorna på riktiga teoriprovet ens liknade övningsfrågorna här.
Antar att boken eller andra sätt att plugga på är bättre
Jag tycker att denna sida var bra, och självklart är inte frågorna likadana som dom man får på det riktiga provet, men dock är det är bra sida som tar upp en del av vad man behöver kunna. Så det är en bra sida för att lära sig grunderna. Men det absolut bästa sättet att plugga teori som jag tycker är att inte underskatta körkortsboken. Jag läste den 4 gånger, plus gjorde alla frågor härinne ett otal massa gånger, samt alla frågor hos min trafikskola.
Jag fick faktiskt 5-6 frågor på det riktiga provet som liknade samma sorts frågor härinne, men som jag skrev tidigare så är alla frågor på det riktiga provet helt annorlunda formulerande, men svaret är ju oftast detsamma. Så förstår man bara VAD frågorna frågar efter, så kommer man klara provet galant. Om man däremot bara lär sig frågorna utantill utan att veta vad som frågas efter, ja då är man illa ute..