Start > Körkortsforum > Vill ta fler körlektioner per …

Vill ta fler körlektioner per veckan men körskolan säger NEJ

Gäst 2012-01-15 21:27 ! Citera #
Fast alla personer har olika lärstil, Kanske läraren ser att du behvöer smälta det du övat på för att komma vidare snabbare och bättre. Jag tycker det är bra att de tipsar och bromsar. De är vana att vägleda elever till ett körkort så misströsta inte. De vet nog vad de gör. Kanske de just nu hjälper dig att spara pengar och få körkortet snabbare fast du tror att det är tvärtom.
Bil C är vit. 2012-01-16 05:51 ! Citera #
Anna23
Jag har sagt till han att jag vill ta flera lektioner än 3 stycken varje vecka men körskolläraren säger nej och dubbellektion får jag inte heller boka.

Tyvärr så köpte jag ett paket hos trafikskolan med 25 lektioner och jag har 12 kvar av dem.


Be att få dina pengar tillbaka och byt sedan trafikskola. Vägrar man återbetala dig pengarna ringer du STR.
Gäst 2012-01-20 15:31 ! Citera #
3 lektioner per vecka är bra tycker jag...Du ska inte ha bråttom,man kan inte lära sig allt på en gång ;)
lopp 2012-03-15 18:21 ! Citera #
Ta körlektioner och privat så slipper du problem

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov