Start > Körkortsforum > Trafikskolan drar ut på tiden

Trafikskolan drar ut på tiden

Gäst 2018-09-14 03:12 ! Citera #
Så säg nej bara? Vad är problemet?
Gäst 2018-09-15 09:45 ! Citera #
Boka uppkörning utanför körskolan, sk ”privat” uppkörning. Ända skillnaden är att du får använda trafikverkets bil.
The oldone 2019-03-10 18:38 ! Citera #
I vårt fall är det snarare så att körskolan tar in för många elever och således finns det aldrig körtider för min son. Jag / vi försöker hitta egna övningskörnings-tider men det blir allt för sällan. Jag tycker man ska kunna komprimera mera med varje elev även om det inte är intensivutb. Jag har arbetat som tung trafikare i mer än 30år och tog mitt körkort till bil på 24xök. på skolan o körde resten med min mor m.fl. mitt buss/lastbilskort tog 8veckor att slutföra med teori och
körning nästan var dag. Prata med körskolan om hur du tänker och gå igenom vad som felas och måste tränas på.
Lycka till 8-)
Björn He 2019-06-03 21:55 ! Citera #
Man måste inte gå på trafikskola om man inte vill, men däremot BÖR man köra några körlektioner på en trafikskola inför uppkörningen, det gjorde i alla fall jag.
Jag hade vissa brister som gör det svårt att bli godkänd på körprovet ansåg körläraren som övningskörde med mig på trafikskolan men det var inga problem för mig, jag kunde lätt lära mig av mina brister och ganska snabbt åtgärda dem utan trafikskolelärarnas hjälp.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor