Start > Körkortsforum > Vart hittar man Handledare?

Vart hittar man Handledare?

lizerd 2011-08-14 11:30 ! Citera #
Hitta någon att köra med,. det kan vara en granne eller en vän.
Jag kör med min granne då jag inte har någon familj i närheten som kan hjälpa mig.
Jag hjälper grannen och han hjälper mig med körningen.

det svåra är att få någon annan än sin familj att låna ut en bil som man kan få köra med.
Köpte en enkel bil för att känna att jag inte skulle få några problem om det nu skulle hända något med bilen medan jag kör.

Börja med att köra på en öde plats för att lära dig att hantera bilen.
Sedan gå några övningskörnings tillfällen med en lärare för att lära dig rätt från början,.
det är lätt att lära sig fel från början och dessa fel är svårare att lära bort när dom väl sitter där.
anton 2011-08-22 08:58 ! Citera #
En stor parkering eller ett öppet fält där du bara kan åka fram och tillbaka och lär dig backa och lär dig känna bilens former. Men tips på en handledare kan vara att sätt ut en annons eller kolla med någon du känner om den vill vara din handledare. (behöver inte vara någon du känner jättebra)

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
14
I går 20:04
5
I går 13:17
8
I går 09:49
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor