Körkortonline > Körkortsforum > Klara teorin + bästa sättet at…
Klara teorin + bästa sättet att lyckas
Nu skulle jag behöva lite respons hoppas på snabt svar. Jag undrar om någon här idag använder sig el använt sig av Bonniers trafikskola ? Min fråga är om jag använder den räcker det för att klara av teoriprovet som är idag? Ser mest gamla inlägg här. Har läst boken nu minst två gånger. Har lite brådis har klarat uppkörningen galant men dock inte teoriprovet ????
Camilla 2015-12-14
Nu skulle jag behöva lite respons hoppas på snabt svar. Jag undrar om någon här idag använder sig el använt sig av Bonniers trafikskola ? Min fråga är om jag använder den räcker det för att klara av teoriprovet som är idag? Ser mest gamla inlägg här. Har läst boken nu minst två gånger. Har lite brådis har klarat uppkörningen galant men dock inte teoriprovet ????
Är det, dom här 65 frågorna som finns här som man bör klara om man ska ha ett A-M Körkort
Rikard Andersson 2016-11-06
Är det, dom här 65 frågorna som finns här som man bör klara om man ska ha ett A-M Körkort
Dom 65 frågorna du syftar på antar jag är dom som är gratis, om du betalar en liten avgift så finns det över 1000 frågor att svara på
Men det kan inte vara 1000 frågor man ska klara på teori provet? det är ju bara Am-körkort :/
Rikard Andersson 2016-11-07
Men det kan inte vara 1000 frågor man ska klara på teori provet? det är ju bara Am-körkort :/
Då ska du ha minst 52 rätt av 65 ställda frågor..
Du trodde väl seriöst inte att dom 65 som finns härinne är alla frågor som finns?!?!.
Hi
! Jag använder detta just nu, man kan hitta den om man gogglar Bonniers trafikskola. De har nyligen uppdaterad deres hemsidor och det är jätte bra tycker jag. Man betalar per månad och fick göra prov-theori provet när som helst, hur många gånger du vill.
Senaste foruminläggen
Rubrik
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera